10:02|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1399 - 10:05
کد خبر: 14267
یادداشت:

حاشیه چاشنی نام‌گذاری بیمارستان جامع زنان ارومیه

بیمارستان جامع زنان ارومیه که جزو یکی از پروژه‌های فاخر در آذربایجان غربی است که نام‌گذاری آن حاشیه‌های مختلفی در پی داشته است.
حاشیه چاشنی نام‌گذاری بیمارستان جامع زنان ارومیه

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، مسئولان متولی در علوم پزشکی چاشنی حاشیه را به نام‌گذاری بیمارستان جامع زنان اضافه کردند و همین اقدام طی روزهای گذشته واکنش تعداد زیادی از فعالین رسانه را به همراه داشت.

برخی از رسانه‌ها اعلام کردند که بیمارستان به نام همسرمرحوم رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی آذربایجان‌غربی نامگذاری می‌شود، اما نگارنده این مطلب علاوه برآنچه در رسانه‌ها مطرح شد به خبر مندرج در سایت علوم پزشکی استناد کرده که روابط عمومی علوم پزشکی در خبر به صراحت از نام (مهزاد) به‌عنوان نام بیمارستان جامع زنان استفاده کرده است.

یکی از سوال‌های پرتکرار جامعه رسانه دلایل نامگذاری این بیمارستان به نام این بانو بوده است که متاسفانه تا این لحظه علت این موضوع شفاف‌سازی نشده و طبق بسیاری از موارد دیگر با سکوت مسئولان این موضوع در فضای مجازی به مانند گذشته شاید به‌صورت مقطعی پایان یافت.

این اولین بار نیست که چنین موضوعی مطرح می‌شود، طی ماه‌های گذشته نیز این مسئله طرح شد که هر بار واکنش اصحاب رسانه و سکوت متولیان امر را در پی داشته است، باتوجه به حاشیه‌های بسیار زیادی که این نامگذاری می‌تواند داشته باشد بهتر است مقامات استانی بطور شفاف بیان کنند و به جای ایجاد تشنج در فضای مجازی علت چنین نامگذاری را در صورت قطعی ببودن آن اعلام کنند.

اکنون چند سوال مطرح است؛ آیا بیمارستان با هزینه شخصی ساخته شده که نامگذاری آن سلیقه ‌باشد؟ اگر این موضوع قطعی شده باشد، بهتر نیست رئیس دانشگاه علوم پزشکی علت انتخاب این نام برای جهت تنویر افکار عمومی اعلام کند؟

انتظار می‌رود در آستانه افتتاح بیمارستان جامع زنان که یکی از پروژه‌های عظیم در سطح استان است و ممکن است چنین اتفاقاتی اصل ماجرا را به حاشیه کشاند نهاد متولی برای جلوگیری از حاشیه به‌صورت صریح و با صداقت علت آن را بیان نماید و در صورتی که صحت نداشته باشد می‌تواند با درج یک تکذیبیه به تمام حرف و حدیث‌های اخیر پایان دهد، روابط عمومی را برای چنین مواقعی در ادارات جذب کرده‌اند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

منصور
1399/02/13 - 17:08

هر دلیلی داشته باشد اسم زیبا و با مسمایی است..چه اشکالی دارد؟