22:48|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1399 - 13:14
کد خبر: 14265
یادداشت:

مدعیان نظارت بر گرانی بازار کجایید؟

کرونا وضعیت اقتصادی مردم را با مشکل مواجه کرده است، نظارت بر گرانی بازار باید نسبت به روزهای گذشته قوت بیشتری بگیرد.
مدعیان نظارت بر گرانی بازار کجایید؟

سرویس اقتصادی باریش‌نیوز، گزارش‌های میدانی خبر از خلف وعده مسئولان بر نظارت بازار در این ایام دارد. چه کسانی مقصر گرانی در این اوضاع سخت معیشتی مردم ارومیه هستند؟

تاثیر کرونا در وضعیت معیشتی مردم برای کسی قابل پنهان نیست اما چرا همچنان این عرصه برای عده‌ای تبدیل به جولانگاهی برای تاختن شده و این سوال را باید از مسئولین پرسید که دلیل عدم نظارت بر گرانی‌های اخیر چه چیزی است؟

عده‌ای از سودجویان فضا را مناسب برای چند برابر کردن قیمت‌های انواع میوه‌های مختلف دیده اند وبه راحتی می‌توان متوجه این موضوع در سطح شهر شد، که اگر نظارت و برخورد با متخلفان صورت نگیرد بی شک چنین سودجویی‌هایی روز به روز زیر سایه بی‌توجهی دستگاه‌های متولی قوت پیدا می‌کنند.

راستش آنچه در جلسات اعلام می‌شود تا حدودی با گرانی‌های اخیر در سطح شهر ارومیه مغایرت دارد و همین سبب شده است که در حالت فعلی دیگر به دنبال پذیرش وعده و شعارهای متعدد از جانب مسئولین نیستیم و مهم برای نگارنده مطلب صرف عمل است و از مسئولین انتظاری جز عمل به وعده‌های خود نمی‌رود.

گرانی بازاردر حالی پای خود را بر گلوی مردم می‌فشارد که از طرفی کرونا وضعیت اقتصادی را با مشکلات زیادی مواجه ساخته و مردم شرایط سختی سپری می‌کنند و می‌طلبد مسئولین نظارت بیشتر و حداکثری را بر بازار داشته باشند.
 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید