10:44|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 27 فروردین 1399 - 11:17
کد خبر: 14187
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت وگو با باریش:

افتتاح مسیر رفت تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در عید فطر

مقرر شده بود که روز ۹ اردیبهشت که مصادف است با روز شورا، بخشی دیگر از این تقاطع افتتاح شود اما با توجه به شرایط کرونایی که با آن درگیر هستیم به احتمال زیاد با تایخر این پروژه عید سعید فطر افتتاح شود.
افتتاح مسیر رفت تقاطع غیر همسطح آذربایجان در عید فطر

حسین پناهی، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در مورد برنامه‌های شورای اسلامی شهر ارومیه در سال جدید اظهار کرد: برای سال جدید برنامه ریزی شده که تمامی پروژه‌های که در سطح شهر ارومیه نیمه تمام ماندند تکمیل شوند.

وی افزود: یکی از پروژه‌های عظیمی که در ارومیه موجود است پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان است که علیرغم همه تلاش‌هایی که انجام شده فعلا به بهره‌برداری کامل نرسیده است.

پناهی گفت: بخشی از پل آذربایجان در مسیر خیابان والفجر  به سمت جاده مهاباد به بهره‌برداری رسیده و تردد برقرار است.

وی ادامه داد: مقرر شده بود که روز ۹ اردیبهشت که مصادف است با روز شورا، بخشی دیگر از این تقاطع افتتاح شود اما با توجه به شرایط کرونایی که با آن درگیر هستیم به احتمال زیاد به تاخیر بیفتد و به عید سعید فطر موکول شود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه تصریح کرد: کمربندی دوم، یادمان شهید باکری، و سایر پروژه های دیگر اعم از  فضای سبز و حمل و نقل عمومی در بودجه سال ۹۹ در نظر گرفته شده است و امیدواریم در صورت تحقق یافتن درآمدها، پروژه‌های شهری به نتیجه و سرانجام برسند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید