18:36|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 07 فروردین 1399 - 09:31
کد خبر: 14115
در این ایام سخت:

مدافعان سلامت گلایه دارند!

این روزها که بیمارسانها جبهه نبرد با دشمن شده که سلامت انسانها را نشانه گرفته، به نظر می‌رسد توجه به مطالبات پرستاران و کادر درمانی به عنوان مبارزین خط مقدم پیش از گذشته ضرورت پیدا می‌کند.
مدافعان سلامت گلایه دارند!

سرویس اجتماعی باریش نیوز، پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در شرایط کنونی از جان خود گذشته و در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار گرفتند.

در این ایام همه از فداکاری و تلاش‌های شبانه روزی کادر درمانی می‌گویند و برای صحت و سلامتی این قشر از جامعه دست به دعا هستند.

با توجه به شرایط کاری سختی که پرستاران و نیروهای خدماتی مراکز درمانی دارند و باید توجه ویژه‌ای برای آنان وجود داشته باشد اما سال‌هاست نظام پرستاری از عدم تحقق خواسته‌هایشان سخن گفتند اما به جایی نرسیدند.

در این شرایط سخت و بحرانی که شیوع ویروس کرونا روز به روز افزایش می‌یابد و بیشتر از هر چیزی کادر پزشکی، پرستاری و خدمات مراکز درمانی را تهدید می‌کند شاید زمان مطالبه جدی نیازهای این قشر زحمتکش باشد.

 شیوع ویروس کرونا سایه سنگینی بر کسب و کارهای مختلف انداخته و آنها را تحت تاثیر قرار داده و  نگرانی‌ها بابت تامین هزینه‌های روزمره و از سوی دیگر پرداخت اقساط و بدهی‌های بانکی باعث شده تا مردم به شدت با مشکلات اقتصادی رو به رو شوند.

در چند روز اخیر، پایگاه خبری باریش نیوز، پیام‌های بسیاری از سوی کادر  بهداشت و درمان استان مبنی بر درخواست پرداخت معوقات عقب افتاده دریافت کرده و این قشر از جامعه از مقام عالی استان خواستار رفع این مشکل بودند.

کرونا بحران جدی در حوزه درمان به وجود آورده و امیدواریم حل مشکلات کادر بهداشت و درمان استان بتواند انگیزه آنان را افزایش داده و و باری از روی دوش آنان بردارد تا با توجه به شرایط بسیار سختی که دارند تحت فشار اقتصادی قرار نگیرند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید