02:27|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 21 اسفند 1398 - 13:16
کد خبر: 14040
یادداشت:

کارمندان در خطر ابتلا/مسئولان به فکر تغییر در تصمیم‌گیری‌ها باشند

مشاهدات عینی نشان از تهدید جدی ابتلای کارمندان برخی ادارات به کرونا است که این موضوع باید توسط نهاد متولی بررسی و راهکار کارهای لازم ارائه شود.
کارمندان در خطر ابتلا/مسئولان به فکر تغییر در تصمیم‌گیری‌ها باشند

سرویس اجتماعی باریش نیوز، برخی فعالیت‌ها از جمله بانک‌ها و ادارات علیرغم شیوع کرونا همچنان شاهد ازدحام بسیار بالایی از مراجعه کنندگان هستند که گویا هیچ انتقاد و پیشنهادی برای حل این موضوع بر روی مسئولین مربوطه کارساز نیست چرا که تاکنون اقدام اساسی در این مورد انجام نگرفته است.

در برخی ادارات که مراجعه حضوری به آن‌ها بیشتر است باید نظارت و دقت بیش از قبل باشد چرا که هر نفر که می‌توانند ناقل بیماری باشد در لحظه‌ای کل فضا را را آلوده کند.

پرونده‌هایی که در این ادارات دست به دست می‌شود همه این‌ها خطرآفرین است و عامل شیوع کرونا در بین مردم است و در صورت ادامه روند ممکن است روزهای آینده نیز سبب روند صعودی بالای شیوع کرونا در بین مردم باشیم و قبل از وقوع یک اتفاق تلخ باید مواظب بود.

همه مسئولان خوب می‌دانند با تجمع بالای مردمی کنترل این ویروس بسیار سخت است و اگر قرار است اماکنی تعطیل یا قوانین جدید اعمال شود نباید در این خصوص وقت کشی کرد.

درست است که فرهنگ‌سازی و رعایت بهداشت در بین مردم بسیاراهمیت دارد اما آن‌ها زمانی می‌توانند در خانه بمانند که فعالیت‌های مختلف از جمله فعالیت های بانکی و اداری نیز متوقف شود که در حال حاضر جامعه بزرگی از کارمندان و کارکنان بانکها در خارج از خانه فعالیت دارند و مردم برای حل امورات مختلف همچنان مراجعه می کنند.

در بین فقط افرادی می‌توانند خود قرنطینگی را آغاز کنند که کاری در بین از خانه نداشته باشند و شاغل نباشند. با این اوضاع شرایط سخت می‌شود لذا پیشنهاد می‌شود کمی در تصمیمات تغییر ایجاد شود تا نتیجه مساعد حاصل گردد.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید