05:20|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 17 اسفند 1398 - 13:34
کد خبر: 14015
یادداشت

تامین اقلام بهداشتی جایگاه‌های سوخت جدی گرفته شود

ماموران سوخت‌گیری به دلیل کمبود اقلام بهداشتی بیشتر در خطر ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند به همین دلیل باید فکری به حال آن‌ها کنند.
تامین اقلام بهداشتی جایگاه‌های سوخت جدی گرفته شود

سرویس اجتماعی باریش نیوز، این روزها کار به جایی رسیده است که بیشتر خبرهای منتشر شده رابطه‌ای با ویروس کرونا دارند پیام‌های بسیاری برای آگاهی مردم در فضای مجازی و حقیقی منتشر شده و راهکارهایی نیز برای مقابله با این بیماری ارائه شد.

پمپ بنزین‌ها به دلیل مراجعه بیش‌از حد مردم می‌توانند یکی از مکان‌های ناقل بیماری باشند به همین دلیل اطلاعیه‌ای با عنوان اینکه سوخت‌گیری شخصی در جایگاه‌های سوخت ممنوع شد در فضای مجازی منتشر شد.

اما در حال حاضر ماموران سوخت‌گیران در جایگاه‌های سوخت ارومیه سخنان جدیدی به زبان می‌آورند که نشان از بی اعتنایی مسئولین ذی ربط به خطرات موجود دارد.

یکی از مخاطبان باریش‌نیوز که مامور سوخت‌گیری در یکی از جایگاه‌های سوخت ارومیه است، در رابطه با کمبود اقلام بهداشتی گفت که ما اقلام بهداشتی مانند ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده برای مقابله با این بیماری را نداریم.

حتی در زمان درستی نیز حقوق دریافت نمی‌کنیم که خود برای خرید اقلام بهداشتی مراجعه کنیم به همین دلیل ترس بسیاری از بیمار شدن خود و انتقال آن به عزیزان خود داریم.

مسئولین باید در نظر داشته باشند که اگر یکی از ماموران سوخت‌گیری به این ویروس  آلوده شوند در صورت رعایت نکردن می‌توانند بسیاری را آلوده کنند.

بنده با مشکلات مالی فراوانی که دارم به سختی دستکش و ماسک تهیه کردم تا خدایی نکرده ناقل بیماری نباشم.

با توجه به گفته‌های این مامور وظیفه شناس کمبود اقلام بهداشتی می‌تواند خطری جدی برای سلامتی ماموران سوخت‌گیری و همچنان مردم باشد.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید