12:14|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 11 اسفند 1398 - 10:02
کد خبر: 13970
برای پیشگری از کرونا در ارومیه؛

دستگاه پوز جایگزین پول نقد در نانوایی‌ها می‌شود

در نانوایی‌ها مقرر شده است از وجه نقد کمتر استفاده شود و دستگاه پوز را جایگزین پول کنند.
دستگاه پوز جایگزین پول نقد در نانوایی‌ها می‌شود

به گزارش سرویس اجتماعی ‌باریش‌نیوز، علیرضاملامحمدی‌زاده، فرماندار شهرستان ارومیه در جلسه هماهنگی ستاد مدیریت ویروس کرونا در ارومیه اظهار کرد: با توجه به اهمیت رعایت موارد بهداشتی در نانوایی‌ها و در نظرگرفتن تمهیدات ویژه، قرار شد یک نفر فقط برای دریافت پول باشد و همچنین تا حد ممکن از دستگاه پوز به جای پول نقد استفاده شود که امیدواریم مردم نیز در این مورد همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: برای تعداد 80 داروخانه از 150 داروخانه سطح شهر مواد ضدعفونی کنند توزیع شد و از روز یک‌شنبه در اختیار 70 داروخانه نیز قرار می‌گیرد. باتوجه به تغییر خط تولید برخی از کارخانه‌ها به بسته‌بندی مواد ضدعفونی کننده امیدوارم طی 3 روز آینده مشکل ضدعونی کننده درسطح شهر و حتی استان حل شود.

علیرضا ملامحمدی‌زاده در ادامه گفت: پایانه‌های مسافری توسط اداره حمل‌ونقل و پایانه‌های عمومی شهر و نیز پایانه بار با نظارت شبکه بهداشت مرتب سم‌پاشی می‌شود.

وی بیان کرد: متاسفانه با مشکل کمبود ماسک مواجه هستیم که در روزآینده قطعا حل می‌شود.

فرماندار ارومیه در خصوص سمپاشی مکان‌های عمومی اظهار کرد: بحث سم‌پاشی از محل‌های عمومی بسیار مهم است، هرچند شهرداری ارومیه در سایز کوچک چند روز بود انجام می‌شد ولی با کمک گرفتن از قرارگاه شمالغرب ارتش و نیز قرارگاه استانی سپاه مقرر شد در مناطق پرتردد و نیز اطراف محل‌هایی که احتمال آلوده شدن است، مثل بیمارستان‌ها و بازارها این اقدام با توان بالا و با بلوک بندی شهر انجام می‌گیرد.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید