12:15|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 05 اسفند 1398 - 11:43
کد خبر: 13926
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

افزایش 14 درصدی کودکان تحت حمایت کمیته امداد استان

کودکان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی در سال گذشته ۱۵ هزار و ۴۲۳ نفر بوده که در سال جاری این تعداد نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته است.
افزایش 14 درصدی کودکان تحت حمایت کمیته امداد استان

عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز اظهار کرد: کمیته امداد استان در حمایت از کودکان نیازمند اهتمام ویژه‌ای داشته و در این راستا گام‌های موثری برداشته است.
وی افزود: در حال حاضر ۱۷ هزار و ۵۷۲ کودک در آذربایجان‌غربی تحت حمایت کمیته امداد استان بوده که 8 هزارو 233 نفر از این کودکان دختر و 9 هزارو 339 نفر از آنان پسر هستند.
سهندی خاطرنشان کرد: کودکان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی در سال گذشته ۱۵ هزار و ۴۲۳ نفر بوده که در سال جاری این تعداد نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه رده سنی کودکان تحت حمایت کمیته امداد، صفر تا ۹ سال است، افزود: از این تعداد  ۶۲۴  کودک  بی سرپرست و ۲۵۵ نفر از آنان نیز بد سرپرست هستند.
سهندی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در راستای حمایت از کودکان جامعه هدف این نهاد افزود: ارائه خدمات تحصیلی، معیشتی، جلوگیری از سوء تغذیه و خدمات درمانی ، بخشی از اقدامات کمیته امداد بوده است.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه خیران می‌توانند جهت حمایت از کودکان تحت پوشش کمیته امداد عدد یک را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۴ ارسال کنند، خاطر نشان کرد: ثبت نام در سایت Ekram.Emdad.ir و مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان نیز از دیگر راه‌های کمک به کودکان نیازمند تحت حمایت است.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید