14:32|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 02 اسفند 1398 - 11:49
کد خبر: 13901
حماسه حضور در آذربایجان غربی؛

مشارکت حداکثری رأی اولی‌ها در انتخابات یازدهم

حضور رأی اولی‌ها از اولین ساعت آغاز رسمی رأی‌گیری در حوزه‌های انتخابیه ارومیه جلوه‌ای دیگر به انتخابات بهارستان یازدهم داده است.
مشارکت حداکثری رأی اولی‌ها در انتخابات یازدهم

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، فرایند رأی‌گیری از ساعت 8 صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم در حوزه‌های انتخابیه ارومیه و استان همزمان با سراسر کشور آغاز شده است و مردم بار دیگر با مشارکت خود ثابت کردند که در تعیین سرنوشت خود دخیل هستند و اجازه نخواهند داد سختی‌ها و مشکلات آن‌ها را از ارزش‌ها و باورهای ملی دلسرد کند.
حضور رأی اولی‌ها در ساعت‌های اولیه رأی‌گیری از صحنه‌های قابل تأمل در حوزه‌های انتخابیه است که جلوه و شکوه خاصی به صف‌های انتخابیه داده است.
مشارکت در سرنوشت وطنم افتخار بزرگی است
علی‌بابایی، نوجوان رأی اولی در گفت‌و‌گو با خبرنگار باریش در باره انگیزه حضور در انتخابات، اظهار کرد: من یک رأی اولی هستم و برای آینده وطن خود در این مکان حاضر شدم.
وی افزود: حضور تک‌تک مردم مشت محکمی بر دهان دشمن است.
این رأی اولی خاطرنشان کرد: اینکه بعد از سال‌ها می‌توانم رأی دهم افتخار بزرگی برای من است.
مشارکت 133 هزار و 940 رأی اولی در  آذربایجان‌غربی
علی مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه رأی اولی‌ها به انتخابات شور و نشاط خاصی می‌بخشند، گفت: ۱۳۳ هزار و ۹۴۰ رأی اولی در این آذربایجان غربی آماده مشارکت در انتخابات هستند. این مسئول معتقد است مشارکت رأی اولی‌ها در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تمرین مسئولیت‌پذیر و اجتماعی شدن را به نسل جوان می‌آموزد.
وی با اشاره به اینکه برگزاری و شرکت در انتخابات، بهترین راه برای حفظ و صیانت از کشور در مقابل توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است گفته که دشمنان انقلاب اسلامی از استقلال این کشور به خشم آمده و این مهم موجب شده تا استکبار جهانی و دنیای کفر همواره با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، ستیز و دشمنی داشته باشند و هرساله با توطئه‌های جدیدی درصدد ضربه زدن به نظام و ارزش‌های اسلامی باشند.
مصطفوی در خصوص افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات مجلس شواری اسلامی در آذربایجان غربی نیز گفته است در انتخابات دوم اسفندماه امسال، ۷۱ درصد از جمعیت این استان واجد شرایط رأی دادن و حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی هستند همچنین بسترها و آسیب‌شناسی لازم به منظور حضور باشکوه مردم در انتخابات مجلس یازدهم اندیشیده شده‌ است و تلاش همه متولیان امر در سطح استان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.
حضور رأی اولی که رویش‌های دهه سوم انقلاب هستند در پای صندوق‌های رأی نشان می‌دهد که دشمنان علیرغم همه برنامه‌ریزی‌هایی که برای جدایی مردم از نظام‌دارند، باز هم موفق نشده‌اند تا فرزندان این سرزمین را از ارزش‌هایی که نسل‌های قبل برای به بار نشستن آن‌ها جان‌ها و خون‌ها دادند، دور کنند.
انتخابات مجلس یازدهم در آذربایجان غربی همانند سایر استان‌های کشور امروز به خانه آخر رسیده و انتظار می رود مردم با بصیرت و آگاهی که از قبل کسب کردند نمایندگانی را امروز راهی مجلس کنند که بتواند زمینه‌ساز عزت و سربلندی ایران اسلامی و استان همیشه سرافراز آذربایجان غربی باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید