19:31|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 01 اسفند 1398 - 11:18
کد خبر: 13896
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش

اعلام سهمیه فوق‌العاده نفت سفید در آذربایجان‌غربی

با توجه به بارش برف و برودت هوا در برخی از مناطق آذربایجان‌غربی به منظور افزایش رفاه حال خانوارهای شهری و روستایی سهمیه فوق‌العاده نفت سفید اعلام شد.
اعلام سهمیه فوق‌العاده نفت سفید در آذربایجان‌غربی

احمد مجرد، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در مورد اعلام سهمیه جدید نفت سفید اظهار کرد: با توجه به بارش برف و به منظور افزایش رفاه حال خانوارهای شهری و روستایی نفت سفید سوز مرکز و شهرهای شمال آذربایجان‌غربی، سهمیه فوق العاده برای خانوارهای 1 و 2 نفره به میزان 200 لیتر و بیشتر از 2 نفر به میزان 400 لیتر در کارت بانکی سرپرستان خانوار واریز شده است.   
وی افزود: به لحاظ بارش شدید برف و برودت هوا در سال‌های اخیر، سهمیه فوق العاده مازاد بر سهمیه مصوب سالیانه به خانوار‌ها تخصیص یافت تا مردم مشکلی در ارتباط با تامین سوخت حرارتی خود تا پایان سال نداشته باشند.
مجرد ادامه داد: میزان ذخیره‌سازی نفت سفید در انبار‌های نفت منطقه در وضعیت مطلوبی قرار دارد و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.
وی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۱۹۴ میلیون لیتر سوخت زمستانی نفت سفید در بین خانوار‌های شهری و روستایی توزیع شده است.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان‌غربی در پایان خاطر نشان کرد: سهمیه فوق‌العاده ۲۰۰ و ۴۰۰ لیتری از ابتدای اسفند ۹۸ لغایت ۲۵ اسفند ۹۸ دارای اعتبار است.
 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید