09:31|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 16 دی 1398 - 13:18
کد خبر: 13654
یادداشت:

حضوری که رسالت خدمت را سنگین می‌کند

مسئولین امروز باید بدانند که بار سنگینی برای خدمت به مردمی که همواره با حضورشان حماسه های ماندگار در تاریخ این کشور ثبت کردند، بر دوش دارند.
حضوری که رسالت خدمت را سنگین می‌کند

سرویس سیاسی باریش‌نیوز، روی سخن این‌بار با کسانی است که با عناوین مختلف بر منصب‌های دولتی تکیه دادند و بار خدمت به خلق را به دوش می‌کشند، تا بدانند مردم با همه سختی‌ها و مشقت‌هایی که در طول چند سال اخیر به خصوص در دو سال گذشته در گذران زندگی کشیدند، میدان عمل که باشد بازهم حماسی وار می‌آیند.

در پی شهادت ناجوانمردانه سردار سپهبد قاسم سلیمانی، سربازی که فاتح قلوب مردم ایران شد و حتی وداع او اشک رهبری را درآورد، مردم ایران با خروشی مثال‌زدنی باری دیگر برگی از تاریخ را به نام خود ورق زدند.

زحمت‌کشان این مرز و بوم و مسئولان باید تمامی این صحنه‌ها را در طول خدمت خود به یاد داشته باشند و فراموش نکنند سرنوشت چه ملتی را به دست دارند. دولت مردان باید توجه داشته باشند تصمیمات حیاتی آن‌ها ممکن است تمام زیر و بم زندگی مردم و آرامش جامعه را برهم زند، پس کمی با احتیاط تر صاحبان قدرت.

ملت ایران از اختلاس‌ها، دست درازی‌ها به بیت‌المال و بی‌وجدانی‌ها خسته شده‌اند. هیچ انسان شریفی به خود اجازه پایمال سازی حقوق این ملت را نخواهد داد زیرا حق پدر و مادر شهیدانی که برای تازه کردن داغ دل خود دست به سمت تابوت مقدس سردار دراز می‌کنند، خوردن ندارد.

مردم این مرز و بوم برای چندمین بار دین خود را نسبت به مسئولان ادا کردند، حال نوبت مسئولان و مدیران مدعی است که برای این ملت شبانه روز تلاش کنند و شاهد بهبود کیفیت زندگی مردم در بخش‌های مختلف باشیم.

خروش میلیونی مردم در پاسداری از مقام سردارانی که نماد و تجلی ارزش‌ها و باورهای انقلاب هستند در چند روز اخیر به خوبی نشان داده است که مردم با همه مشکلاتی که در طول دهه‌های اخیر با آن دست و پنجه نرم کردند همواره قدردان مدافعان حریم این آب و خاک هستند و به ارزش هایی که با آن عهد و پیمان بستند همچنان متعهد هستند و دشمن با هر حربه ای که بخواهد بازهم نمی تواند در این پایبندی خللی ایجاد کند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید