15:10|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 11 آذر 1398 - 19:04
کد خبر: 13431
در حاشیه روز دوم ثبت نام کاندیدهای مجلس یازدهم؛

حداقل تا انتخابات حفظ ظاهر کنید

روز دوم ثبت‌نام‌های داوطلبین انتخابات با ورود چهره‌های جدید و برخی حاشیه ها پایان یافت.
حداقل تا انتخابات حفظ ظاهر کنید

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز؛ در روز دوم ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی ابتدا سالن ستاد تا ساعت‌ها خالی از مراجعه کننده بود اما پس از مدتی داوطلبین یکی یکی در سالن حاضر شدند.
نامزدهای انتخاباتی که برای ثبت‌نام حاضر شده بودند معمولا مانند تمامی نامزدهای دیگر از هدف‌های خاصی سخن می‌گفتند گویی همه برای خدمت آمده‌اند اما با توجه به گذشته می‌توان دریافت تمامی کاندیدها فقط تا قبل از نماینده شدن برای مردم خدمت می‌کنند.
ظاهرا همه از مشکلات مردم آگاهند و می‌دادند با بیان چه حرف‌هایی می‌توانند آمار رای خود را بالا ببرند.

در بین این نامزدها همه نوع تیپ شخصیتی‌ می‌شد از شخصی با سابقه گرفته تا شخصی که ادعای کمک به جوانان را داشت اما خود بیکار بود.

در بین نامزدهایی که تاکنون در ارومیه ثبت‌نام کرده‌اند کمتر کسی مدرک مرتبط دارد و حتی در این بین نامزدهایی هستند که از یک مصاحبه ساده نیز بیم دارند و فورا کنترل خود را از دست داده و عصبی می‌شوند مانند یکی از نامزدهای انتخاباتی که در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار باریش، آذربایجان‌غربی را عقب مانده دانست و در پایان نیز پس از آن که از پاسخ به سوالات خبرنگار عاجز ماند با عصبانیت اعلام کرد بروید با دیگران در این رابطه مصاحبه کنید.

حتی گاهی افرادی برای ثبت نام در سالن حاضر می‌شوند که هدف خود را نیز مشخص نکرده‌اند و می‌گویند پس از انتخاب شدن قرار است به آن‌فکر کنند یا به حدی دست‌وپای خود را گم می‌کنند که در پاسخ به سوال خبرنگار در رابطه با سوابق شغلی خود به جای سخن از سوابق شغلی، از سوابق تحصیلی خود سخن می‌گویند.
خبرنگاران نیز به مشکلاتی عادت کرده‌اند که هیچگاه قصد تمامی ندارند از مکان استقرار گرفته تا رفتار ناشایست با آن‌ها.

ابتدا در هنگام تصویر برداری برایشان ایجاد مشکل می‌کنند و پس از آن یکی ازمسئولین به نوعی سخن می‌گوید که گویا فقط یک پایگاه خبری یا خبرگزاری خاص در حال انجام وظیفه است.

همان مسئول پس از آن‌که خبرنگاران مدتی را در انتظار رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی بودند از خبرنگاران خواست تا منتظر بمانند و پس از مصاحبه عده‌ای خاص مسئول مربوطه آمار استان را برای آنان اعلام کند که با موافقت خبرنگاران آمار یک بار برای حاضرین اعلام شد.

در پایان روز دوم نیز 11 نفر یعنی 8 نامزد مرد و 3 نامزد زن برای  انتخابات مجلس از حوزه ارومیه ثبت نام کردند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید