16:55|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 24 مهر 1398 - 05:15
کد خبر: 13119
مدیر منطقه‌ای فروشگاه‌های زنجیره‌ای وین مارکت در آذربایجان‌غربی:

افزایش تعداد فروشگاه‌های وین مارکت در آذربایجان‌غربی

تا پایان سال جاری تعداد ۴۵ واحد از  فروشگاه‌های وین مارکت در شهرهای مختلف استان راه اندازی می‌شود.
افزایش تعداد فروشگاه‌های وین مارکت در آذربایجان‌غربی

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، احد زکریا، مدیر منطقه‌ای فروشگاه‌های زنجیره‌ای وین مارکت در آذربایجان‌غربی در جمع اصحاب رسانه در مورد چگونگی راه اندازی فروشگاه‌های وین مارکت در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: تا پایان سال جاری ۴۵ واحد از  فروشگاه‌های وین مارکت در شهرهای مختلف استان راه اندازی می‌شود.
وی افزود: شهرهای ارومیه، سلماس، میاندوآب و خوی جزو شهرهایی هستند که تا پایان سال در آن‌ها فروشگاه‌های جدید راه اندازی می شود.
زکریا ادامه داد: در هر فروشگاه وین مارکت ۵ نفر مستقیماً مشغول به کار می‌شوند و به این ترتیب در پایان سال برای ۲۳۵ نفر در فروشگاه‌های وین مارکت آذربایجان‌غربی اشتغالزایی صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 45 نفر در فروشگاه‌های موجود وین مارکت مشغول به کار هستند، افزود: وین مارکت با احصا و برطرف کردن نقاط ضعف فروشگاه‌های زنجیره ای دیگر تلاش کرده است تا در شأن مشتریان و در شأن مردم آذربایجان غربی اقدام به فروش کالا و انجام خدمات در حوزه فروشگاهی نماید تا رضایت شهروندان بیش از پیش از خریدشان فراهم آورده شود.
زکریا گفت: فروشگاه‌های وین مارکت تحت مدیریت شرکت رفاه، در سال ۹۷ در کشور بنیان‌گذاری شده است و ۸ شهریور همان سال نیز نخستین شعبه آن افتتاح شده و تا کنون ۱۲۸ شعبه در سراسر کشور راه اندازی شده است و در استان آذربایجان غربی نیز هم اینک 8 شعبه در ارومیه مشغول به کار است و به زودی سه شعبه در شهرستان خوی راه اندازی خواهد شد و تا پایان سال نیز ۴ واحد دیگر در ارومیه راه‌اندازی می‌شود و کار راه اندازی یک فروشگاه در هر کدام از شهرهای سلماس، میاندوآب و مهاباد نیز در دست اجرا است.
آرش افشانی، مدیر مارکتینگ فروشگاه‌های وین مارکت نیز گفت: این مجموعه در تلاش است تا ابتدا از تولیدات و محصولات خود استان‌ها در تامین اقلام فروشگاه خود استفاده کند بنابراین هم اینک از تعدادی از شرکت‌های بزرگ و تولیدکنندگان سرشناس این استان خریدهای زیادی انجام شده که در گستره تمام فروشگاه‌های کشور به فروش می‌رسند و به این ترتیب کار حمایت از تولید داخل و تولیدات محلی نیز انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: در فروشگاه‌های وین مارکت تخفیف‌های 20 تا 50 درصدی بصورت پیوسته و مستمر وجود دارد و مردم می‌توانند با خیال راحت تمامی اقلام مورد نیاز خود را در محله خودشان از این مجموعه با ارزان ترین قیمت و بهترین نوع خدمات دریافت کنند.
وی افزود: فروشگاه‌های وین مارکت تلاش می‌کند با ایجاد ارتباطات سازنده با رسانه ها از این طریق آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به نحوه فعالیت خود را اطلاع رسانی نماید همچنین فروش ویژه اربعین فروشگاه وین مارکت نیز از ۲۳ تا ۲۸ مهرماه صورت می‌گیرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید