01:33|پنجشنبه, اردیبهشت 13 ,1403
تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1397 - 14:06
کد خبر: 9493
سرپرست اداره تاکسيراني شهرداری ارومیه:

با اخذ هرگونه افزایش کرایه در تاکسی ها برخورد می شود

با رانندگان و شرکتهايي که به قوانين احترام نگذاشته و اقدام به اخذ کرايه بيش ازحد مجاز و قانوني و يا برخورد نامناسب با شهروندان داشته اند برخورد می شود.
با اخذ هرگونه افزایش کرایه در تاکسی ها برخورد می شود

به گزارش سرویس اجتماعی باریش‌نیوز،سرپرست اداره تاکسيراني شهرداری ارومیه بهنام بشارت بیان کرد: : در تلاش براي هر چه‌ بهتر شدن ناوگان حمل‌ونقل عمومي آماده دريافت تمام پيشنهادات و انتقادت شهروندان هستيم و با تاکسي‌هايي که خلاف مقررات عمل كنند، برخورد  شود.

وی بابيان اينکه رانندگان وسايل حمل‌ ونقل عمومي با توجه به حساسيت اين شغل بايد از فيلترهاي مختلفي تعيين صلاحيت شوند تا شهروندان  در استفاده از وسايل حمل‌ونقل عمومي احساس امنيت و آرامش داشته باشند، ازشهروندان خواست که به اين مهم توجه کنند و از استفاده از خودروهاي مسافربر شخصي غيرمجاز که هيچ‌گونه هويتي جهت شناسايي ندارند، خودداري نمايند چرا که زماني که به هر دليلي با مشکلي مواجهه شوند قابل‌پيگيري نيست.

بشارت از شهروندان و مسافريني که از رانندگان تاکسي هاي خطي، تاکسي تلفني و تاکسي گردشي شکايتي دارند، خواست از طريق تماس با شماره تلفن 32359995 شکايات خود را به اين سازمان اعلام نمايند و يا شکايت کتبي خود را به بازرسي اداره نظارت برتاکسيراني و حمل و نقل بار و کالا واقع در خیابان دستغیب روبروی خیابان پیروزی ارائه دهند. 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید