15:30|چهارشنبه, اردیبهشت 19 ,1403
تاریخ انتشار: 25 فروردین 1397 - 23:06
کد خبر: 9286
فرماندار خوی در گفت و گو با باریش:

راه های روستایی خوی که نسبت به شهرهای دیگر عقب است در سال 97 توسعه خواهد یافت

راه های روستایی که در خوی پیشرفت کمی داشته و نسبت به شهرستان های دیگر عقب است، در سال 97 توسعه میابد، عمده آب آشامیدنی و کشاورزی در استان از آب چاه های عمیق تامین می شود، امسال استفاده از آبیاری تحت فشار افزایش داده می شود.
راه های روستایی خوی که نسبت به شهرهای دیگر عقب است در سال 97 توسعه خواهد یافت

سید محمد عابدی فرماندار خوی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص برنامه های اتخاذ شده در سال 97 گفت: از برنامه های سال 97 در زمینه راه های مواصلاتی است که در این خصوص انتظار می رود، راه خوی به سمت ترافیک رفته و این راه تقریبا در حال اتمام بوده ودر زمان مناسب آسفالت خواهد شد، همچنین ادامه خوی به سمت قره تپه، که حدود 90 درصد پایان یافته که یک بزرگراه خواهد بود.

فرماندار خوی تصریح کرد: راه قطور که 75 کیلومتر اعتبار داشته و 120 میلیارد تومان هزینه داشته که 18 میلیارد در سال 96 برای مطالعات و نقشه برداری و تحقیقات بوده که هنوز روی آن کار می کنند، جاده قطور به طرف مرز رازی که امید است جاده مطمئنی باشد، این مکان که محل عبور قطار نیز است، دارای 4 پل غیر هم سطح می باشد، یکی از آن ها هفته گذشته افتتاح شد، یکی دیگر از آن ها نیز نیمه تمام است، 2 پل غیر هم سطح دیگر که 50 درصد یکی از آن ها راه آهن و 50 درصد دیگر آن راه و شهرسازی می باشد.

وی بیان کرد: در خصوص راه های روستایی که در خوی پیشرفت کمی داشته و نسبت به شهرستان های دیگر عقب است، در سال 97 نیز توسعه میابد، از دیگر کارهای پیگیری شده در سال 97 برخورداری از گاز شهری که 52 درصد انشعابات سرسری است.

سید محمد عابدی توضیح داد: موضوع دیگر در ارتباط با آب است که 95 درصد آب مصرفی در زمینه کشاورزی است، عمده آب آشامیدنی و کشاورزی از آب چاه های عمیق تامین می شود، امسال استفاده از آبیاری تحت فشار یا همان قطره ای را بالای هزارو 400 هکتار رسانده و در بخش مسائل فرهنگی نیز برنامه هایی در نظر گرفته شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید