01:19|پنجشنبه, اردیبهشت 13 ,1403
تاریخ انتشار: 11 دی 1396 - 19:04
کد خبر: 8050

فقدان اعتبارات سدی در مقابل اجرایی شدن برنامه‌های جاده دریا است

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات نبود بودجه و اعتبارات دولتی است که باید شرکت‌های مرتبط با مجموعه اداره راه بودجه لازم را پیش بینی، دریافت و آن را عملیاتی کنند.

فقدان اعتبارات سدی در مقابل اجرایی شدن برنامه‌های جاده دریا است

حسین پناهی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در رابطه با وضعیت جاده دریا گفت: جاده دریا خارج از محدوده شهر زیر نظر اداره راه در حال انجام عملیات می‌باشد و با توجه به این‌که تفرجگاه چی‌چست و شهرک گلمان در آن محدوده است بر اساس 2 الی 3 مصوبه، تلاش‌های بی‌وقفه و دعوت از اداره راه و شرکت‌های خدمات رسان برای تغییر دادن وضعیت موجود در بحث روشنایی و تصادفات طی جلساتی برگزار شده اما به دلیل نبود اعتبارات و بودجه لازم برای مجموعه، برنامه‌های پیش‌بینی شده هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.

وی در ادامه افزود: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات نبود بودجه و اعتبارات دولتی است که باید شرکت‌های مرتبط با مجموعه اداره راه بودجه لازم را پیش بینی، دریافت و آن را عملیاتی کنند و مجموعه شورا و شهرداری هم بارها اعلام کرده که برای رفع مشکلات موجود در تفرجگاه و شهرک گلمان که در آن مجموعه واقع است باید در اولویت‌ها و ضرورت‌ها قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در رابطه با عرض جاده‌ها و چاله‌های موجود در شهر ابراز داشت: با توجه به عدم رضایت کامل ما از اکیبپ‌های مرمت در مکان‌های مختلف شهر که آماده فعالیت می‌باشند اما در صورت بروز مشکل و اعلام آن از طریق شماره تلفن 137 اکیپ‌ها در محل مورد نظر حاضر می‌شوند.

وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: معمولا در فصل‌ زمستان برای ترمیم خیابان از آسفالت سرد استفاده می‌شود که به صورت موقت انجام شده و بعد از بارش‌ها و فصل سرما برای ترمیم آن از آسفالت واقعی استفاده می‌شود منتهی بحث با مشکل اساسی مواجه است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید