04:38|جمعه, اردیبهشت 21 ,1403
تاریخ انتشار: 02 دی 1396 - 21:06
کد خبر: 7988

پیگیری جدی اعزام زائرین به سوریه/کشور سوریه از امنیت مناسبی برخوردار است

اقدامات این مهم انجام شده است و طرف سوری نیز جهت اعزام زائرین آمادگی و اشتیاق نشان داده است و تفاهمنامه مربوطه اواخر این ماه قطعی خواهد شد و در آینده نزدیک سفر زائرین به سوریه صورت خواهد گرفت.

پیگیری جدی اعزام زائرین به سوریه/کشور سوریه از امنیت مناسبی برخوردار است

محمدرضا ندیری رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس فرهنگی باریش نیوز؛ در رابطه با خبرهای منتشر شده مبنی بر اعزام زائرین ایرانی به سوریه اظهار داشت: بحث اعزام زائرین به سوریه به صورت جدی پیگیری می شود  و بعد از اینکه تفاهم نامه قطعی امضاء شد زائرین برای زیارت به کشور سوریه اعزام خواهد شد.
وی ادامه داد: اقدامات این مهم انجام شده است و طرف سوری نیز جهت اعزام زائرین آمادگی و اشتیاق نشان داده است و تفاهمنامه مربوطه اواخر این ماه قطعی خواهد شد و در آینده نزدیک سفر زائرین به سوریه صورت خواهد گرفت.؛ کشور سوریه نیز در حال آماده سازی هتل ها و زیرساخت ها می باشد، همچنین گروهی نیز از سوی سازمان حج و زیارت برای درجه بندی هتل ها و تعیین قیمت ها به سوریه اعزام خواهند شد.
رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی  تصریح کرد: امنیت کشور سوریه مناسب می باشد و همچنین تفاهم خواهد شد تا کشور سوریه امنیت زائرین را تامین خواهد کرد.
محمدرضا ندیری در رابطه با سهمیه بندی استان ها برای اعزام زائرین اظهار داشت: سهمیه استان ابتدا بر اساس میزان ظرفیت هتل های سوریه و سپس با توجه به درخواست مردم هر استان تعیین خواهد شد، ولی از همه مهمتر تعیین ظرفیت کشور سوریه برای پذیرش زائرین است.

    

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید