01:20|پنجشنبه, اردیبهشت 13 ,1403
تاریخ انتشار: 16 آذر 1396 - 21:24
کد خبر: 7840

بلاتکلیفی در پیچیده ترین سازمان کشور

حوادث و اکران کنونی در انتخاب مدیریت این اداره کل زمزمه هایی در پس پرده دارد که گویی سهم خاهی های سیاسی انتخاب مدیرکل جدید آموزش و پرورشرا به تعویق انداخته است.

بلاتکلیفی در پیچیده ترین سازمان کشور

به گزارش سرویس فرهنگی باریش نیوز، مدیرکلی که حق امضا ندارد و معلم هایی که چشم به راه آقای وزیر و استاندار هستند.
گفته بودند روز شنبه هفته گذشته مدیر کل جدید معرفی می‌شود اما بنا به دلایلی زمان را تغییر داده و در رسانه ها نوشتند که مدیر کل آموزش و پروش استان در روز دوشنبه معارفه می شود.
همین که برای پوشش خبری معارفه حاضر شدیم بار دیگر اعلام کردند که این تصمیم قطعی نیست و مراسم تکریم و معارفه به روز دیگری موکول شد.
اگر این بی برنامگی در معارفه سازمان های دیگری رخ می‌داد شاید زیاد قابل بحث نبود اما وقتی سخن از پیچیده ترین وزارت و سازمان ایرانی است باید به برنامه ریزی آن غبطه خورد که متاسفانه در استان ما ظاهرا اینگونه نیست.
این روزها مدیریت آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بلاتکلیفی و کش‌و‌قوس‌های فراوانی روبه رو است.
حوادث و اکران کنونی در انتخاب مدیریت این اداره کل زمزمه هایی در پس پرده دارد که گویی سهم خاهی های سیاسی انتخاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش را به تعویق انداخته است.
مخاطبین باریش نیوز در پیام های مختلفی خواستار پیگیری وضعیت آموزش و پرورش استان شدند که پس از پیگیری های ما گویی آقای استاندار منتظر دستور وزیر است.
اکنون این سوال در ذهن تداعی می‌شود که علت این همه تعلل در انتخاب مدیر جدید چه چیزی است؟ در پس پرده این ابهامات حاکم بر آموزش و پرورش چه می گذرد؟ 
تاچه زمان و به چه علتی انتخاب و انتصاب مدیرکل جدید در بلاتکلیفی به سرخواهدبرد و آیا این بی سروسامانی گریبانگیر این سازمان و مسبب ایجاد مشکلات در طیف های گسترده خواهدشد؟
کاش می‌شد سیاست زدگی را در برنامه‌ها و انتخاب مدیران کنار گذاشت و دست رد به سهم خواهان و سیاستمداران زد و صرفا شایسته سالاری، سواد مدیریتی و اخلاق حرفه ای را سرلوحه انتخاب دانست.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید