04:31|چهارشنبه, اردیبهشت 19 ,1403
تاریخ انتشار: 20 آبان 1396 - 22:54
کد خبر: 7649

قاضی پور کار خود را کرد

قاضی پور: شهید مهدی باکری عشق مردم آذربایجان است و ما خواستار تغییر نام این فرودگاه به نام شهید مهدی باکری هستیم.

قاضی پور کار خود را کرد

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در رابطه با تغییر نام فرودگاه ارومیه به نام فرودگاه شهید مهدی باکری اظهار داشت: حدودا از هفت تا هشت سال گذشته از وزرای مربوطه درخواست تغییر نام فرودگاه ارومیه به نام شهید مهدی باکری را می دادیم که با پاسخ منفی وزیران رو به رو می شدیم.

وی ادامه داد: زمانیکه آیت الله هاشمی رفسنجانی فوت کردند نام فرودگاه کرمان به نام ایشان تغییر یافت؛ پس از رخ دادن این اتفاق ما نیز مصمم شدیم تا دوباره پروژه تغییر نام فرودگاه ارومیه به نام شهید مهدی باکری را به جریان در آوریم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این رابطه طبق گفته قائم مقام وزیر یک قاضی برای قضاوت تعیین شد و برای این اقدام آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی تعیین شد؛ این موضوع را با آقای لاریجانی در جریان گذاشتیم و فرودگاه های مشهد، تبریز، کرمانشاه و کرمان را نام بردیم که مزین به نام افراد هستند.

نادر قاضی پور تصریح کرد: شهید مهدی باکری عشق مردم آذربایجان است و ما نیز خواستار آن هستیم تا این فرودگاه به نام شهید مهدی باکری تغییر یابد؛ هم اکنون نیز با موافقت های انجام شده مقدمات اولیه این اقدام انجام گرفته است و منتظر ابلاغ این موضوع هستیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید