00:18|پنجشنبه, اردیبهشت 20 ,1403
تاریخ انتشار: 11 آبان 1396 - 21:08
کد خبر: 7590

هفته امیدوارکننده والیبال ارومیه/کام والیبال ارومیه شیرین شد

هفته ای را که گذشت باید به کام والیبال ارومیه دانست، چرا که هم اکنون با کسب سه پیروزی متوالی توسط شهرداری ارومیه امید و انتظار هواداران نسبت به تیم افزایش یافته است؛ اما قطعا عیار تیم شهرداری ارومیه در بازی هفته ششم مقابل بانک سرمایه تهران مشخص خواهد شد.

هفته امیدوارکننده والیبال ارومیه/کام والیبال ارومیه شیرین شد

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ هفته ای که هم اکنون رو به پایان است برای والیبال ارومیه جالب توجه بود و هفته ای کاملا امیدوار کننده را برای عشاق شهر عاشقان والیبال رقم زد.

روز چهارشنبه در شروع هفته اول رقابت های لیگ دسته اول ایران تیم شهرداری جوان در سالن غدیر ارومیه در دربی شهرداری های دسته یک به مصاف شهرداری قزوین رفت و توانست در یک بازی پر هیجان و سخت 3 بر 2 بر حریف خود غلبه کرده و با شکست همنام خود را به دیار خود بدرقه کنند.

شروع خوب شهرداری جوان را شاگردان ساسان خداپرست در قالب شهرداری ارومیه ادامه دادند و با نمایش یک بازی با برنامه توانستند بر میزبان مهره دار خود خاتم اردکان یزد چیره شوند؛ سرخ جامگان دیار چی چست در این بازی با نتیجه 3 بر 1 پیروز شده و با خود 3 امتیاز شیرین را از اردکان به ارمغان آورند.

شهرداری ارومیه که شروع نا امید کننده و بسیار بدی را در شروع لیگ داشت و با 2 شکست در دو هفته ابتدایی دلهره بر جان عشاق والیبال ارومیه انداخته بود با کسب 3 پیروزی متوالی توانست خود را به خوبی در جدول بالا کشیده و با ترقی چند پله ای به رده سوم جدول راه یافت.

قطعا باید هفته ای را که گذشت به کام والیبال ارومیه دانست، چرا که هم اکنون با کسب سه پیروزی متوالی توسط شهرداری ارومیه امید و انتظار هواداران نسبت به تیم افزایش یافته است؛ اما قطعا عیار تیم شهرداری ارومیه در بازی هفته ششم مشخص خواهد شد، هفته ای که در آن روز سه شنبه 16 آبان شهرداری ارومیه میزبان بانک سرمایه تهران که تیمی قدرتمند و بسیار مهره است خواهد رفت.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید