02:58|چهارشنبه, اردیبهشت 19 ,1403
تاریخ انتشار: 18 مهر 1396 - 19:56
کد خبر: 7429

محمدمهدی شهریاری به عنوان استاندار جدید آذربایجان غربی انتخاب شد

بنا بر اعلام سخنگوی وزارت کشور با تصویب پیشنهاد وزارت کشور در جلسه امروز هیات وزیران محمد مهدی شهریاری به عنوان استاندار جدید آذربایجان غربی معرفی شد .

محمدمهدی شهریاری به عنوان استاندار جدید آذربایجان غربی انتخاب شد

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز؛ بنا بر اعلام سخنگوی وزارت کشور با تصویب پیشنهاد وزارت کشور در جلسه امروز هیات وزیران محمد مهدی شهریاری به عنوان استاندار جدید آذربایجان غربی معرفی شد.

محمد مهدی شهریاری متولد۱۳۴۳ شهر آشخانه استان خراسان شمالی است و نمایندگی حوزه انتخابیه بجنورد در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی و سرکنسولی سابق ایران در فرانکفورت آلمان از سوابق وی است.

با انتخاب شهریاری به عنوان استاندار آذربایجان غربی دوره استانداری قربانعلی سعادت به پایان رسید.

شهریاری در سال ۱۳۶۰ در حالیکه یک دانش آموز دبیرستانی بود عازم جبهه های نبرد علیه دشمن متجاوز شد. برادر وی در سال ۱۳۶۳ در منظقه کامیاران به شهادت رسید.

 

شهریاری در سال ۱۳۶۵ در اثر استفاده دشمن بعثی از سلاح شیمیایی در منطقه شلمچه تحت تاثیر این مواد قرار گرفته و به درج جانبازی نائل آمد. وی در سال ۱۳۷۳ به عنوان کارشناس در دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه مشغول به کار شد.

 

وی در سال ۱۳۸۶ کاندیدای هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی شده و با رای قاطع حوزه انتخابیه خود به عنوان نماینده بجنورد به مجلس راه یافت.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید