19:14|چهارشنبه, اردیبهشت 19 ,1403
تاریخ انتشار: 01 شهریور 1396 - 01:29
کد خبر: 7015

فضای زیادی از آلبوم خود را با موسیقی شاد پر می کنم

بنا بر مشکلاتی که در جامعه وجود دارد و موجی از افسردگی بین مردم رسوخ کرده تمایل جوانان نیز به گوش کردن موسیقی های افسرده جدید بیشتر شده.

فضای زیادی از آلبوم خود را با موسیقی شاد پر می کنم

رحیم شهریاری خواننده محبوب آذربایجانی کشورمان در گفت و با سرویس فرهنگی باریش نیوز در رابطه با کشف استعدادش در زمینه خوانندگی گفت: چون آواز و موسیقی در خانواده ما ارثی بود، از همان دوران اول ابتدایی با قرائت قران و گفتن اذان و خواندن سرود قسمتی از استعداد صدایم نمایان شد تا زمانی که در سال 1367 به کلاس موسیقی رفتم و در آن جا با نواختن ساز قارمان و آکاردیون تحت تعلیم آقای یوسف عظیم زاده آشنا شدم و از اساتید جمهوری آذربایجان نیز هنرهایی آموختم.

وی در باره اینکه تماشاگران خود در کنسرت ها هم آذری زبانان، هم فارس زبان و هم از ملیت های دیگر هستند اعلام کرد: سبک موسیقی ما هم پاپ و هم آذربایجانی و مملوء از ترانه های شاد است که خیلی در جذب مخاطب موثر است و گروهی که داریم واقعا با پشتکار چندین و چند ساله خود و حرفه بالا در ایران مخاطب غیر آذری و در خارج از کشور مخاطبین غیر ایرانی را نیز جذب می کند.

شهریاری اعلام کرد: از سال 75 اکیپ و گروه آراز پابرجاست یعنی 21 سال است که ما باهم همکاری داریم و اکنون دارای ریشه ای قوی هستیم.

وی گفت: نام موسیقی ما فولک پاپ آذربایجانی است که تلفیقی از موسیقی پاپ و آذربایجان ایران و هم کشور آذربایجان است.

رحیم شهریاری در رابطه با موسیقی های جدیدی که رنگ و بوی غم و افسردگی گرفته اظهار داشت: بنا بر مشکلاتی که در جامعه وجود دارد و موجی از افسردگی بین مردم رسوخ کرده تمایل جوانان نیز به گوش کردن موسیقی های افسرده جدید بیشتر شده و خوانندگانی نیز از این قضیه استفاده کرده و ترانه های غمگین می خوانند. بنده شخصا اگر آلبومی تنظیم میکنم به طور میانگین 10 الی 20 درصد آن را برای موسیقی های روان و آرام جا می دهم و سعی میکنم بقیه فضای آن را با موسیقی های شاد و همه پسند پر کنم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید