01:40|پنجشنبه, اردیبهشت 13 ,1403
تاریخ انتشار: 27 مرداد 1396 - 23:21
کد خبر: 6961

وزرای پیشنهادی؛ توسعه، تولید و اشتغال درونی را مد نظر قرار دهند

وزرای پیشنهادی در کابینه دولت، باید به توسعه، تولید و اشتغال داخلی کشور توجه ویژه ای داشته باشند.

وزرای پیشنهادی؛ توسعه، تولید و اشتغال درونی را مد نظر قرار دهند

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده، امام جمعه میاندوآب در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز، با اشاره به شاخص های مد نظر در انتخاب وزرا در کابینه دولت گفت: تخصص، تعهد و نگاه به درون از جمله ضرورت هایی است که باید در رفتار عمومی وزرای پیشنهادی موجود باشد.

وی افزود: وزرای پیشنهادی باید تربیت شده همان وزارتخانه های مذکور باشد تا بتواند از تمام کم و کیف وزارتخانه ها اطلاع داشته باشند.اما برخی ها، حتی پیشنهاد شده ها نیز از این ویژگی برخوردار نیستند؛ چراکه در کارگروه های دیگری فعالیت داشته و اکنون وارد کارگروه دیگری می شوند.

حسن زاده با بیان این که باید نسبت به نظام، انقلاب، ارزش ها، ولایت فقیه و خون شهداء تعهد داشته باشند ادامه داد: وزیر پیشنهادی، باید بتواند در درون کشور و در حوزه خویش نسبت به توسعه درونی، تولید داخلی و اشتغال داخلی نگاه ویژه داشته و توجه نماید.

وی تصریح کرد: بیکاری جوانان، یکی از معضلات کنونی جامعه است که دامن گیر می باشد و نیازمند توجه و اهمیت به خصوصی از سوی وزرا می باشد.

حسن زاده اظهار کرد: پس از شاخص های عمومی، شاخص های خصوصی نیز وجود دارد که باید به آن ها نیز توجه داشته و دید ویژه ای به آن شود.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به این که از جمله این شاخص ها، بنیه خانوادگی و سطح و سبک زندگی فرد می باشد عنوان کرد: این ها، از جمله مهم ترین موضوعات مورد توجه می باشد.

وی گفت: اما ما نمی گوییم که وزیر پیشنهادی فقیر و در طبقه بسیار پایین قرار گیرد، بلکه باید شخصیت رفتاری وی، طوری باشد که اقشار پایین دست، فقیران و مستمندان را درک کند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید