05:28|چهارشنبه, اردیبهشت 19 ,1403
تاریخ انتشار: 18 خرداد 1396 - 01:14
کد خبر: 6435

مسابقات لیگ محلات برگزار می شود/سرمربی تیم والیبال شهرداری اواخر تیر ماه معرفی می شود

ایجاد نشاط ورزشی، پر کردن سالم اوقات فراغت برای نونهالان، نوجوانان و جوانان و استعداد یابی از کانال برگزاری لیگ محلات و فرهنگسازی همگانی ورزش از اولویت و اهداف های این مسابقات می باشد.

مسابقات لیگ محلات برگزار می شود/سرمربی تیم والیبال شهرداری اواخر تیر ماه معرفی می شود

احد یوسفی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در رابطه با برنامه های این باشگاه برای تابستان 96 اظهار داشت: برنامه های امسال اساسا بر روی رشته های والیبال، فوتسال و فوتبال می باشد که با اولویت و مرکزیت محلات برگزار می شود؛ بعد از ماه مبارک رمضان لیگ محلات در این 3 رشته برگزار خواهد شد و تا شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول در خصوص اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد: اصل قضیه ایجاد نشاط ورزشی، پر کردن سالم اوقات فراغت برای نونهالان، نوجوانان و جوانان و استعداد یابی از کانال برگزاری لیگ محلات و فرهنگسازی همگانی ورزش از اولویت و اهداف های این مسابقات می باشد و همچنین بر آورد می شود بیش از 5 هزار نفر در این مسابقات شرکت کنند.

احد یوسفی در مورد  رده های سنی این مسابقات گفت: این مسابقات در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار خواهد شد ولی در رده نونهالان والیبال نخواهد بود؛ به غیر از این مسابقات وظایفی به عنوان باشگاه داری و تیم داری است و امسال با تغییر سیاست با ایجاد جوان گرایی به دنبال پیاده سازی برنامه 3 ساله هستیم.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در خصوص انتخاب سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه نیز گفت: سرمربی تیم والیبال تا اواخر تیر ماه انتخاب و بازیکنان با نظر وی جذی خواهند شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید