01:16|پنجشنبه, اردیبهشت 13 ,1403
تاریخ انتشار: 02 اردیبهشت 1398 - 08:24
کد خبر: 11820
توسط دانشجویان دانشگاه فنی قاضی طباطبایی ارومیه صورت گرفت:

ساخت 200 تخت‌خواب دو نفره برای دانشگاه‌های فنی کشور

200 تخت‌خواب دو نفره توسط دانشجویان دانشگاه قاضی طباطبایی ارومیه ساخته شده و به دانشگاه‌های مختلف فنی در سراسر کشور ارسال شده است.
ساخت 200 تخت‌خواب دو نفره برای دانشگاه‌های فنی کشور

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه در گفت‌‌وگو با خبرنگار سرویس اقتصادی باریش‌نیوز، درخصوص آخرین وضعیت روند ساخت تخت‌خواب توسط دانشجویان این دانشگاه، اظهار کرد: تاکنون 200 تخت‌خواب دو نفره توسط دانشجویان ساخته شده و به دانشگاه‌های مختلف فنی در سراسر کشور ارسال شده است.
 «یعقوب پوراسد» گفت: استفاده از صنعت و ارتباط دان علم با آن یکی از مولفه‌ها و وظایف اصلی دانشگاه‌های فنی است لذا دانشگاه طباطبایی نیز به سبب مهارت محور بودن همواره برای عملی ساختن این مولفه تلاش کرده است.

وی با اشاره به کارگاه‌های مجهز دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه گفت: کارگاه‌های دانشگاه را می‌توان یکی از مجهزترین کارگاه‌ها تلقی کرد که گاه دانشجویان دانشگاه‌های دیگر نیز از تجهیزات دانشگاهی ما بهره می‌برند، همچنین کارگاه‌ها همواره در اختیار خود دانشجویان دانشگاه نیز قرار دارد که ساعات خود را در کارگاه و ارتباط با صنعت می‌گذرانند.
پوراسد در پایان خاطر نشان کرد: یکی دیگر از فعالیت‌های دانشگاه فنی و حرفه ای قاضی طباطبایی عقد قرارداد با سازمان حمل و نقل و بار شهرداری ارومیه جهت تولید ایستگاه‌های اتوبوس است. که در اقص نقاط شهر اتوبوس‌های ساخته شده توسط دانشجویان دانشگاه فنی نصب شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید