01:17|پنجشنبه, اردیبهشت 20 ,1403
ارسال کننده : سپهر از ارومیه
نهاد مربوطه : سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه
تاریخ انتشار: 20 بهمن 1398 - 10:59
کد خبر: 48
به نتیجه رسیده // حمایت ها : 118 نفر

لزوم انتخاب مکان‌های ویژه برای نصب تبلیغات کاندیدهای انتخاباتی

نتیجه سوژه :

علی شایگان، مدیرعامل سیما و منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در مورد مکان‌های مورد نظر جهت تبلیغات انتخاباتی اظهار کرد: تنها محل مجاز جهت الصاق و چسباندن آگهی تبلیغات کاندیدهای انتخابات، دیوارهای سفید تعبیه شده در مناطق پنج‌گانه شهری توسط شهرداری ارومیه (به تعداد 50 محل) است.
وی افزود: شایسته است از نصب هر گونه پلاکارد ، پوستر در اماکن عمومی از جمله دیوارها، زیر عرشه پل‌ها، المان های شهری، جداول،  تابلوهای معابر و ترافیکی  توسط اکیپ تبلیغاتی و هواداران، خودداری به‌عمل آید.
مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه تصریح کرد: لازم به ذکر است هرگونه تخلف در این حوزه از مراجع ذیصلاح و قانونی قابل پیگیری خواهد بود.

لزوم انتخاب مکان‌های ویژه برای نصب تبلیغات کاندیدهای انتخاباتی

سلام. با توجه به نزدیک بودن ایام تبلیغات انتخابات مجلس آیا مسئولان شهری و ارگان‌های مربوطه بر نحوه تبلیغات محیطی کاندیداها فکری کرده‌اند یا مانند دوره‌های قبل کل در و دیوار و درختان و اماکن عمومی شهر و هر جای ممکن و غیرممکن بوسیله چسباندن عکس و پوستر کاندیدها هجوم قرار گرفته و آلودگی بصری ایجاد کرده و هزینه های کلان پاکسازی را بر شهروندان تحمیل کنند؟! لطفا پیگیری و اطلاع رسانی کنید.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید