02:39|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 30 آبان 1402 - 12:02
کد خبر: 18530

بارش برف در محورهای آذربایجان غربی

رئيس پليس راه استان از بارش برف در برخی محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: رانندگان محترم حتما برای تردد در محورهای مواصلاتی زنجیر چرخ به همراه داشته و به توصیه های پلیس توجه کنند.
بارش برف در محورهای آذربایجان غربی

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، سرهنگ "رضا پناهی مقدم" در تشریح این خبر اظهار داشت:  هم اکنون در برخی محورهاي شمالی و جنوبی استان برف در حال بارش است و با توجه به پیش بینی های جوی،لازم است که رانندگان محترم حتما برای  تردد در محورهای مواصلاتی زنجیر چرخ به همراه داشته و به توصیه های پلیس توجه کنند.


وی با اشاره به بارش برف در محورهای "خوی- چالدران، شاهیندژ -تکاب، خوی- مرز رازی، پیرانشهر- مرز تمرچین، گردنه قوشچی" ، گفت:  بنابراین توصیه می شود رانندگانی که قصد تردد در تمامی محور ها را دارند ضمن اطمینان از سالم بودن سیستم روشنایی، گرمایشی و برف پاک کن وسیله نقلیه، با سرعت مطمئنه و استفاده از چراغ های مه شکن تردد کنند.

رئیس پلیس راه استان آذربایجان غربی در ادامه از رانندگان خواست تا رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی خودرو و نیز استفاده از زنجیر چرخ را در زمان بارش برف مورد توجه داشته باشند و از رانندگي با سرعت بالا و سبقت گرفتن در جاده هاي برفي و لغزنده، شديداً بپرهيزند.

سرهنگ "پناهی مقدم" در پایان توصیه کرد: رانندگان عزیزی که قصد تردد از محورهای کوهستانی استان را دارند قبل از حرکت با سامانه 141 تماس و از آخرین وضعیت راه ها مطلع شوید.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید