14:45|شنبه, اردیبهشت 15 ,1403
تاریخ انتشار: 27 تیر 1402 - 11:43
کد خبر: 18370

دهمین قربانی تصادف محور سلماس- ارومیه

در سانحه رانندگی در جاده سلماس به ارومیه چهار نفر کشته و زخمی شدند.
دهمین قربانی تصادف محور سلماس- ارومیه

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، در سانحه رانندگی که شب گذشته در سه راهی روستای بهله در جاده سلماس به ارومیه بر اثر برخورد خودروی سواری پژو۴۰۵ با پرشیا روی داد یک نفر درگذشت و فوتی و ۳ نفر دیگر زخمی شدند.
 

 سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اظهار کرد: پس وقوع حادثه بلافاصله اکیپ امدادی پایگاه امداد و نجات شهید افشارجو (گردنه قوشچی) برای رها سازی مصدومین و یک فوتی محبوس در داخل خودرو به محل حادثه اعزام شدند.
 

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی، علت این حادثه را تجاوز به چپ خودروی پژو ۴۰۵ بیان کرد و گفت: در چهار ماه گذشته در این مسیر ده نفر جان خود را در تصادفات رانندگی از دست داده اند.
 

سرهنگ رضا پناهی مقدم می‌گوید: از ابتدای تیرماه تاکنون در ۴۳۵ تصادف روی داده در جاده‌های استان ۵۴ نفر جان خود را از دست داده اند و ۶۰۰ نفر نیز زخمی شده اند که میزان فوتی در مقایسه با تیرماه سال گذشته ۹۸ درصد افزایش یافته است.
 

این مقام انتظامی علت اصلی تصادفات رانندگی را، خستگی و خواب آلودگی اعلام کرد و از رانندگان خواست ضمن رعایت سرعت مجاز و پرهیز از سبقت غیر مجاز به ازای هر دو ساعت رانندگی  ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید