12:15|شنبه, اردیبهشت 15 ,1403
تاریخ انتشار: 07 اسفند 1400 - 13:53
کد خبر: 17703
یادداشت:

مرسولاتی که سالم به دست شهروندان نمی‌رسد/ارومیه‌ای‌ها از عملکرد اداره پست گلایه‌مندند

اخیر شاهد اعتراض و گلایه شهروندان ارومیه‌ای از نامنظم بودن خدمات‌دهی اداره پست و امحای مرسولات هستیم که نیازمند رسیدگی مسئولان و چاره‌اندیشی در این زمینه می‌باشد.
مرسولاتی که سالم به دست شهروندان نمی‌رسد/ارومیه‌ای‌ها از عملکرد اداره پست گلایه‌مندند

سرویس اجتماعی باریش نیوز، شیوع ویروس کرونا طی دوسال اخیر و استقبال مردم از خرید آنلاین موجب افزایش حجم کار ادارات پست شده است و در این میان تاخیر در ارسال مرسولات پستی و امحای آن جزو دغدغه‌‌هایست که شهروندان را نگران کرده است.

طی روزهای گذشته شكایاتی مبنی بر امحای مرسوله‌های پستی توسط اداره پست و ... به این پایگاه خبری گزارش شده است که بنا بر اظهارات آن‌ها بسته‌های پستی شهروندان را به درستی به دست گیرندگان آن نمی‌رسانند، بسته‌های پستی که توسط عده‌ای از کارکنان بدون هیچ‌گونه مراعاتی که مبادا شکستنی باشد از بین می‌روند.

از طرفی هم عدم تحویل به موقع مرسولات و مرجوع شدن آن‌ها سبب شده تا افراد جهت دریافت بسته‌های خود به اداره پست مراجعه کنند که در وضعیت کرونایی این روز‌ها می‌تواند خطرآفرین باشد.

در پایان امید است متولیان امر نظارت دقیق بر عملکر ارگان مربوطه داشته و برنامه‌هایی دقیق در جهت رفع این مشکل را اتخاذ نموده و به مرحله اجرا رسانند تا بیش از این شاهد گله‌مندی شهروندان نباشیم.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

رضا تیمورپور
1400/12/08 - 14:58

بله برای منهم متاسفانه بسته باز شده اومده بود شکایت کردم در سامانه پست نوشتند نباید تحویل می گرفتید در حالی که به اون نیاز داشتم و بسته تحویل هر شخصی که در خانه هست داده می شود و اکثرا افراد مسن که تحویل گیرنده مرسولات در آدرس های اعلامی هستند