07:36|چهارشنبه, اردیبهشت 19 ,1403
تاریخ انتشار: 01 دی 1400 - 13:39
کد خبر: 17387
یادداشت:

داستان تکراری وضعیت نامناسب مساکن مهر در ارومیه

مساکن مهر ولیعصر که از آپارتمان‌های تازه ساز ارومیه به حساب می‌آید و جمعیت زیادی را در خود جای داده، متاسفانه فاقد کمترین امکانات خدماتی و رفاهی می‌باشد، به طوریکه ساکنین آن از نبود امکانات اولیه زندگی به شدت رنج می‌برند.
داستان تکراری وضعیت نامناسب مساکن مهر در ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، داستان تکراری وضعیت نامناسب مساکن مهری که قرار بود سرپناهی برای قشر ضعیف جامعه هر چند مندت یکبار توسط رسانه‌ها مطرح شده و از همان ابتدا اعتراضات ساکنین را به دنبال داشته است.

ساکنین مساکن مهر ولیعصر بعد از گذشت 5 سال از مراحل ساخت خانه‌های مسکونی خود، همچنان از مشکلاتی چون نبود خدمات رفاهی و معیشتی از جمله نامناسب بودن راه دسترسی و روشنایی معابر و از همه مهم‌ترین نبود فضاهای آموزشی و فضای سبز رنج می‌برند.

اگرچه بنا به ارائه دادن خدمات شهری مطلوب به شهروندان از سوی سازمان مربوطه، اما هنوز در مساکن مهر شاهد نبود آسفالت معابر و کوچه‌هایی هستیم که به تبع خاکی بودن آن‌ها هم وضعیت نامناسبی را در آن منطقه ایجاد کرده است.

طبق تصاویر و پیام‌های دریافتی از سوی مخاطبان، از زمان تحویل واحدهای خود رنگ آسفالت را در معابر این منطقه به چشم ندیده‌اند و هنوز هم اقدام مناسبی به جهت بهسازی اینگونه مناطق از سوی متولیان امر انجام نشده است.

از دیگر مشکلات ساکنین این مساکن این است که در فصل تابستان به خاطر خاکی بودن و نبود آسفالت گرد و خاک همه جا را می‌گیرد و در فصل زمستان و بارندگی هم مشکلات خاص خودش را دارد.

در ادامه لازم به ذکر است که آسانسورهای موجود در این آپارتمان‌ها از استانداردهای لازم برخوردار نبوده و همین امر موجب گله‌مندی ساکنین آن می‌شود.

ناگفته نماند تنها احداث این مساکن کافی نیست، بلکه بایستی مسئولان مربوطه به فکر ایجاد امکانات و زیرساخت‌های مناسب برای زندگی در آن باشند.

انتظار می‌رود متولیان امر نسبت به آسفالت منطقه مسکن ولیعصر که خاکی هستند، اقدام کنند و در انجام فعالیت‌های عمرانی نیز با جدیت تمام پای کار باشند و به مشکلات شهروندان رسیدگی کند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید