06:52|شنبه, اردیبهشت 22 ,1403
تاریخ انتشار: 04 شهریور 1400 - 13:06
کد خبر: 16831
یادداشت:

تجمع در پیست‌های اسکیت به بهانه فضای باز در روزهای کرونایی

در این روزهای کرونایی که تمام امورات مردم مختل شده است، شهروندان ارومیه‌ای به پارک‌ها و فضاهای باز رو آورده اند که همین امر تجمع های زیادی را رقم زده است. این امر با پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا مغایر است و جان مردم را به. خصوص کودکان را به خطر می اندازد.
تجمع در پیست‌های اسکیت به بهانه فضای باز در روزهای کرونایی

سرویس اجتماعی باریش نیوز ،با توجه به این که در فصل تابستان هستیم و مردم به خاطر گرمای هوا کلافه اند و نیاز به تفریحات گوناگون دارند، رو به فعالیت‌های تفریحی در فضاهای باز آورده اند که همگام با پروتکل‌های بهداشتی است. اما متاسفانه به بهانه فضای باز تجمع‌های زیادی صورت می‌گیرد که خود خطر‌هایی را در پی دارد.

پیست های اسکیت واقع در پارک‌ها در تعطیلی‌های همگانی کرونا مشغول به کار و فعالیت بودند با اینکه باشگاه‌ها و مجموعه‌های ورزشی ملزم به تعطیلی بودند. با توجه به رده سنی فعالین این پیست‌های اسکیت که اکثرا کودکان و نوجوانان هستند باید بیشتر به این امر توجه کنیم که جان کودکانمان در خطر است.

از سویی چون کودکان بیشتر در این فعالیت‌ها حضور دارند و خانواده‌ها به شدت نگران کودکانشان هستند و ترجیح می‌دهند خودشان هم کنار فرزندانشان حضور داشته باشند و همین امر تجمع‌هایی را رقم می زند.

هم صحبتی والدین با یکدیگر به دور از پروتکل‌های بهداشتی، عدم رعایت فاصله اجتماعی، استفاده ناصحیح از ماسک باعث گسترش بیماری کرونا می‌شود و این تجمع ها را با مشکل روبه ور خواهد کرد. 

در این میان، مربیان و مدیریت این پیست‌ها هستند که باید نظارت بهتری را بر روی محیط کاری خود داشته باشند و رسیدگی بیشتری را اعمال کنند. 

انتظار می‌رود مسئولین مربوطه در برگزاری کلاس‌ها و فعالیت‌هایی که در فضای باز صورت می‌گیرند نظارت بیشتری را اعمال کنند تا بیشتر در جهت شکست این ویروس منحوس قدم برداریم تا از آن جان سالم به در ببریم .

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید