01:28|پنجشنبه, اردیبهشت 13 ,1403
تاریخ انتشار: 15 تیر 1400 - 13:34
کد خبر: 16581
یادداشت:

آسفالت نامناسب شهری، معضلی که تمامی ندارد

امروزه آسفالت معابر به یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان ارومیه‌ای تبدیل شده است بطوری که چاله‌های معابر و دست اندازهایی که بر اثر تخریب آسفالت ایجاد شده تردد را هر روز سخت‌ترمی‌کند و سبب نارضایتی شهروندان شده است.
آسفالت نامناسب شهری، معضلی که تمامی ندارد

سرویس اجتماعی باریش نیوز، با گذر روزانه از سطح شهری ارومیه، چاله‌ها و برجستگی‌های خیابان‌ها به وضوح به چشم می‌خورد؛ وضعیت نامطلوب و کیفیت نامناسب آسفالت معابر اصلا در خور یک کلانشهر نیست و در برخی موارد منجر به ایراد خسارات جانی و مالی به شهروندان می‌شود.

در پی این موضوع مخاطبین با ارسال تصاویر اظهار می‌کنند که مسئولان حتما در این شهر زندگی نمی‌کنند که متوجه وضعیت بد آسفالت معابر نیستند، چون اگر آن‌ها هم مانند شهروندان عادی هر روز در شهر تردد می‌کردند حداقل برای کاهش خسارات خودشان کاری می‌کردند. 

از طرفی هم به گفته مخاطبان، برخی خيابان‌های شهری به واسطه حفاری‌های متعدد توسط دستگاه‌های اجرايی به عامل خسارت و آسيب به خودروها تبديل شده‌اند و مردم بايستی برای تعمير خودروهای آسيب ديده ناشی از چاله‌ها و حفاری‌ها هزينه گزاف بپردازند.

موضوع خرابی آسفالت خیابان‌های سطح شهری مسئله جدیدی نیست بلکه چندین سال است که مردم ارومیه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند ولی در مقابل اعتراضات آن‌ها هیچ مسئولی پاسخگو نمی‌باشد.  

در واقع می‌توان گفت که وضعیت مدیریت شهری به قدری ضعیف است که سقف مطالبات شهروندان در حد یک آسفالت خوب و معابر استاندارد کاهش یافته است، در این شرایط سزاوار نیست که به آنان بی‌توجهی شود.

در پایان خواسته مردم از مسئولین مربوطه به تحقق رساندن وعده‌هایی است که طی دوره‌های متمادی توسط اعضای شورا به مردم داده شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید