01:42|پنجشنبه, اردیبهشت 13 ,1403
تاریخ انتشار: 12 آبان 1399 - 12:33
کد خبر: 15261
رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

ضد عفونی مستمر تاکسی ها و اتوبوس های سطح شهر ارومیه از زمان شیوع کرونا

از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون، ضدعفونی اتوبوس ها و تاکسی های سطح شهر ارومیه در سه نقطه از شهر بصورت مداوم صورت می گیرد.
ضد عفونی مستمر تاکسی ها و اتوبوس های سطح شهر ارومیه  از زمان شیوع کرونا

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه، در گفتگو با خبرنگار باریش نیوز اعلام کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا ، ضدعفونی اتوبوس ها و تاکسی های ارومیه در ٣ نقطه از شهر یعنی میدان ولایت فقیه، عطایی و پل زیرگذر مدرس بصورت مستمر صورت می گیرد.
مژدهی فر در ادامه، به توزیع ماسک میان رانندگان در این ٣ نقطه از شهر پرداخت و گفت: تا کنون تقریبا نزدیک به ۱٣٧۰ جدا کننده بین راننده و مسافران در تاکسی های شهر نصب شده است.
وی اظهار داشت: تمامی رانندگان ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی بر اساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا مانند زدن ماسک، سوار کردن ٢ نفر سرنشین در پشت تاکسی ها و همچنین رعایت فاصله گذاری در اتوبوس ها هستند و مسافران نیز باید به رعایت این فاصله ها توجه نمایند.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه بر همکاری بیشتر مردم در این روزها تاکید کرد وگفت: در صورتی که رانندگان بیش از حد توصیه شده مسافر سوار کردند و به پروتکل های بهداشتی عمل نکردند می توانند با سامانه ۱٣٧ شهرداری و یا شماره تلفن٣٢٣۵٩٩٩۵ تماس بگیرند؛ تا با رانندگلن متخلف  در این زمینه برخورد قانونی شود.
مژدهی فر در پایان اعلام کرد: هیچ افزایش نرخ کرایه تاکسی در سطح شهر ارومیه نداریم و افزایش ها معمولا سالی یک بار اتفاق می افتد. اگر رانندگان به غیر از نرخ های مصوب در بیلبردهایی که در سطح شهر نصب شده، مبلغی اضافی از مسافران اخذ کنند مسافران می توانند با شماره هایی که اعلام شد تماس بگیرند تا با این افراد در کوتاهترین زمان ممکن برخورد قانونی اعمال شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید