04:39|چهارشنبه, اردیبهشت 19 ,1403
تاریخ انتشار: 14 مهر 1399 - 08:58
کد خبر: 15131
یادداشت

مردم ارومیه خواستار پیگیری کمبود نان از سوی مسئولان هستند

کمبود نان و ایجاد صف در مقابل نانوایی های ارومیه در چند روز اخیر معضلی است که مردم را نگران و نسبت به این وضعیت گلایه مند کرده است.
مردم ارومیه خواستار پیگیری کمبود نان از سوی مسئولان هستند

سرویس اقتصادی باریش نیوز: مدتی است که نانوایی های این شهر در برخی نقاط شلوق و صف برای خرید نان طولانی شده، حتب بنا به گزارش های مردمی در برخی از نقاط شهر چند روزی است که تعدادی از نانوایی ها تعطیل می باشد.
نان یکی از مهم ترین منابع غذایی بشر است و نزد مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار است، بطوریکه غذای اصلی مردم کشور و یکی از اساسی ترین نیازهای مردم به شمار می رود و در سبد غذایی مردم جای گرفته است.
به این ترتیب اهمیت نان بر کسی پوشیده نیست و طبعا" کمبود مقطعی آن نیز می تواند آثار مخرب روحی و روانی بسیاری در بطن جامعه ایجاد کند.
متاسفانه مشکل کمبود نان در چند روز گذشته مردم ارومیه را درگیر کرده است به طوری که این موضوع شدت بیشتری به خود گرفته و سبب اعتراض مردم نسبت به وضع موجود شده است.
حال این سوال پیش می آید که علت این کمبود در سطح شهر چیست؟؟ چه کسی می خواهد پاسخگوی مردم باشد؟؟
عده ای ضعف مدیریت متولیان آرد و عدم نظارت مناسب را عامل اصلی مشکل شهروندان می دانند. برخی از نانوایی ها نیز علت را سهمیه بندی آرد عنوان می کنند. عده ای دیگر از مردم نیز معتقدند چون دولت قصد دارد قیمت نان را افزایش دهد و با این روش می خواهند مردم آمادگی لازم را برای افزایش قیمت ها داشته باشند.    
 به هر حال در ایت شرایط بحرانی اقتصادی و درگیری مردم بخاط بیماری کرونا و... که مردم از هر طرف زیر بار فشار هستند سزاوار که مشکلی ر مشکلات آنه اضافه شود و مسئولین امر باید هر چه سریعتر به این وضع موجود سامان دهند تا مردم بیشتر از این زیر بار این همه فشار خم نشوند.                   
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

بی نام
1399/07/14 - 15:29

کی به مشکل کمبود نان رسیدگی میکنن؟ کی پیگیر هستش ؟اصلا مسئولان براشون مهم هستش؟؟