01:40|پنجشنبه, اردیبهشت 20 ,1403
تاریخ انتشار: 29 مرداد 1399 - 09:03
کد خبر: 14912
یادداشت:

نارضایتی مردم از تخریب خانه باغ‌های روستایی در ارومیه

اصلی ترین موضوعی که در تخریب خانه باغ‌ها مطرح می‌شود این است که اگر هدف تخریب خانه باغ ها بود چه کسانی مجوز ساخت آن‌ها را صادر کردند که امروز چهره اطراف شهر این چنین بهم بریزد و آشفته باشد.
نارضایتی مردم از تخریب خانه باغ‌های روستایی در ارومیه

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، اکنون مدتی از تخریب خانه باغ‌های روستایی در اطراف شهر ارومیه می‌گذرد و این روال همچنان ادامه دارد اما این تخریب‌ها در صورتی انجام می‌پذیرد که چندی پیش یکی از نمایندگان ارومیه ضمن تاکید بر لزوم رعایت در تخریب خانه باغ‌های روستایی علت عدم تخریب ویلا‌های میلیاردی واقع در شمال کشور را از مسئولین جویا می‌شود. به راستی علت این تبعیض در چیست؟

تخریب خانه باغ‌ها به هر دلیلی که انجام پذیرد در حال حاضر بنظر نمی‌تواند اقدام مناسبی تلقی شود زیرا از دست دادن سرمایه مالی و همچنین از بین رفتن زیبایی شهر جزو یکی از مواردی است که در این نباید نادیده گرفت و مهم ترین سوال اینکه اگر قرار بر تخریب بود چرا اجازه ساخت به چنین خانه باغ‌هایی داده شد؟

بی تردید با تخریب خانه باغ‌ها نه تنها طبیعت بار دیگر احیا نمی‌شود بلکه هرج و مرج ایجاد شده و ممکن است عده از سرمایه گذاران که ارومیه را به خاطر طبیعت بکرش انتخاب کرده بودند نا امید شوند و این شهر را ترک کنند بنابراین در اجرای چنین طرح‌هایی باید تمامی جوانب دقیق و کارشناسی شده پیش برود وگرنه خسارت زیادی به استان و در راس آن به مرکز استان وارد می‌کند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید