07:41|چهارشنبه, اردیبهشت 19 ,1403
تاریخ انتشار: 27 اسفند 1398 - 12:53
کد خبر: 14089
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش عنوان کرد:

تیم آتش‌نشانی ارومیه در آماده‌باش کامل است

آتش‌نشانی ارومیه علاوه بر آماده‌باش کامل با مجرب‌ترین تیم در چهارشنبه آخر سال در نقاط پر تجمع شهر نیز حاضر می‌شود.
تیم آتش‌نشانی ارومیه در آماده‌باش کامل است

ابراهیم شادقوشچی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در رابطه با تمهیدات آتش‌نشانی برای چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: کل آتش‌نشانی‌های کشور برای چهارشنبه آخر سال به‌خاطر کنترل ویروس کرونا و اقدامات خطرناک برخی از افراد از شهروندان تقاضا کرده‌اند تا در مکان‌های عمومی تجمع نکنند.

وی ادامه داد: آتش نشانی ارومیه علاوه بر آماده باش کادر و تمهیداتی که انجام داده است در 7 نقطه پر تجمع شهر مانند، عطایی، سرداران، ایالت، شهرداری و مرکز ماشین‌های خاموش کن خود را با اکیپ‌های مجرب و با تجربه مستقر کرده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه گفت: همچنین اکیپ‌های سیار نیز در خیابان‌ها در حال گردش و در زمان بروز هرگونه حادثه به‌صورت هوشیارانه عمل می‌کنند.

شادقوشچی با اشاره به اینکه در زمان بروز حادثه‌ای تجمع در آن نقطه بیشتر می‌شود خاطر نشان کرد: اینگونه تجمع‌ها می‌توانند مهمترین عامل انتشار ویروس کرونا باشند و علاوه بر آن باعث می‌شود تعداد زخمی‌ها بیشتر شده و در زمان انتقال به بیمارستان‌ها که ناقل اصلی کرونا هستند تعداد مبتلایان بیشتر شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه بیان کرد: از مردم می‌خواهیم به‌خاطر سلامتی خود و جلوگیری از شیوع بیماری از گرفتن چهارشنبه سوری در سال جاری جلوگیری کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید