01:20|پنجشنبه, اردیبهشت 13 ,1403
تاریخ انتشار: 28 بهمن 1398 - 12:11
کد خبر: 13878
یادداشت:

شور حضور با مشارکت 133 هزار رأی اولی آذربایجان‌غربی

حضور رأی اولی‌ها در انتخابات شور و شوق خاصی به صحنه حساس و سرنوشت ساز می‌دهد، در انتخابات امسال بیش از 133 هزار رأی اولی در آذربایجان غربی آماده مشارکت در انتخابات هستند.
شور حضور با مشارکت 133 هزار رأی اولی آذربایجان‌غربی

سرویس سیاسی باریش‌نیوز، انتخابات به عنوان میدانی برای تعیین سرنوشت هر مملک محسوب می‌شود و حضور مردم در عرصه انتخابات می‌تواند نقش بسیار مهم و اساسی در آینده مملکت داشته باشد.

با توجه به اهمیت برگزاری باشکوه انتخابات در کشور، همه آحاد مردم وظیفه دارند تا با انتخاب اصلح و شناخت کافی از کاندیدهایی که در گود انتخابات حضور دارند در انتخابات مشارکت حداکثری خود را به نمایش بگذارند.

در این میان رأی اولی‌ها که برای نخستین بار می‌خواهند در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند از شور و شوق فراوانی برخوردار هستند چرا که می‌توانند در تعیین سرنوشت مملکت و جامعه خود نقشی مهم و اثر گذار داشته باشند.

علی مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه رای اولی‌ها به انتخابات شور و نشاط خاصی می‌بخشند، گفت: ۱۳۳ هزار و ۹۴۰ رای اولی در این آذربایجان‌غربی آماده مشارکت در انتخابات هستند. این مسئول معتقد است مشارکت رای اولی‌ها در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تمرین مسوولیت‌پذیری و اجتماعی‌شدن را به نسل جوان می‌آموزد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری و شرکت در انتخابات، بهترین راه برای حفظ و صیانت از کشور در مقابل توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است گفته که دشمنان انقلاب اسلامی از استقلال این کشور به خشم آمده و این مهم موجب شده تا استکبار جهانی و دنیای کفر همواره با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، ستیز و دشمنی داشته باشند و هرساله با توطئه‌های جدیدی درصدد ضربه زدن به نظام و ارزش‌های اسلامی باشند.

مصطفوی در خصوص افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات مجلس شواری اسلامی در آذربایجان‌غربی نیز گفته است در انتخابات دوم اسفندماه امسال، ۷۱ درصد از جمعیت این استان واجد شرایط رای دادن و حضور در پای صندوق‌های اخذ رای هستند همچنین بسترها و آسیب‌شناسی لازم به منظور حضور باشکوه مردم در انتخابات مجلس یازدهم اندیشیده شده‌ است و تلاش همه متولیان امر در سطح استان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

با توجه به اینکه دشمن همواره به دنبال تخریب اتحاد و همدلی مردم در صحنه‌های حساس سیاسی و ملی است از این رو همانند سال‌های گذشته مشارکت باشکوه و اتحاد مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با در نظر گرفتن انتخاب اصلح می‌تواند بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان را نقش به آب کرده و همبستگی بین مردم را به رخ دشمنان بکشد. 
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید