12:53|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 06 آبان 1398 - 10:59
کد خبر: 13184
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی عنوان کرد:

برخورد قاطع با عرضه کنندگان مواد مخدر در استان

برخورد قاطعی با عرضه و انتقال‌دهندگان مواد مخدر می‌شود زیرا جرایم موجود در بوکان نگران کننده است و باید با اقتدار در مقابل آن ایستاد.
برخورد قاطع با عرضه کنندگان مواد مخدر در استان

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، علی‌اکبر گروسی، رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در مراسم تودیع و معارفه رؤسای قبلی و جدید داگستری شهرستان بوکان اظهار کرد: بوکان از شهرهای مهم و بزرگ استان و شاهراه  و کریدور ترانزیت شمال و جنوب کشور، به همین دلیل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه هم امنیت و هم شرایط مطلوب در این منطقه وجود دارد، گفت: باید از سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در این منطقه دعوت و مقابل افرادی که منطقه را نا امن می‌کنند ایستاد و مجال خودنمایی به آن‌ها نداد.

این مقام قضایی با بیان اینکه مسئولین استان توجه ویژه‌ای به پیشرفت و توسعه بوکان دارند افزود: آسیب‌هایی مانند عرضه و انتقال مواد مخدر که یک آسیب جدی است این منطقه را تهدید می‌کند و آثار مخرب و جبران ناپذیری در جامعه دارد که علاوه بر حکومت مردم نیز باید در مبارزه با مواد مخدر و مشروبات الکلی همکاری کنند.

گروسی ادامه داد: این جرایم موجود در منطقه نگران کننده است و باید با اقتدار در مقابل آن ایستاد و با مجرمین برخورد قاطع کرد.

وی تصریح کرد:  با توجه به بیکاری شایع در این شهر باید از تولید داخلی حمایت کرد تا مشکل اشتغال در آن نیز حل شود.

گروسی خاطر نشان کرد: بسیاری از آداب و اخلاقی که از غرب وارد کشور شده اکنون معضلی برای خانواده‌ها و مردم کشورم شده و با فرهنگ کشور ما متضاد است که نیاز به پیشگیری اساسی دارد تا فرهنگ شوم غرب بنیان  خانواده‎های ایرانی را از هم نپاشد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی افزود: پیشگیری از وقوع جرم که اثرات مثبتی در جامعه دارد کلیه دستگاه‌ها، مردم  باید در این زمینه همکاری تنگا تنگ با قوه قضاییه داشته باشند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید