17:05|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 23 مرداد 1398 - 07:11
کد خبر: 12682
سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با باریش:

آغاز پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی

مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان‌غربی در راستای ارتقای آموزش‌های علمی بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.
آغاز پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی

مهدی عبدی‌پور، سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز با اعلام این خبر گفت: ثبت‌نام بدون آزمون دانشجو برای ترم مهر 98 در این دانشگاه در دو مقطع کاردانی و کارشناسی حرفه‌ای انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام دانشجویان متقاضی کاردانی حرفه‌ای در رشته‌های امور بانکی، حسابداری دولتی، مالیاتی و مالی، امور بیمه، مدیریت کسب و کار، امور بورس و مدیریت (سرپرستی تشکل‌های صنفی) از 27 مردادماه جاری آغاز می‌شود، بهره‌گیری از اساتید مجرب را از ویژگی‌های این دانشگاه در راستای ارتقای دانش علمی دانشجویان عنوان کرد.

این مسئول همچنین با اشاره به رشته‌های مقطع کارشناسی حرفه‌ای، حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی، حسابداری مالیاتی، مدیریت کسب و کار، مدیریت بیمه، مدیریت شعب بانک و مدیریت کسب و کار اینترنتی را از جمله رشته‌های ارائه شده در این مقطع عنوان کرد که ثبت نام آنها از 3 شهریور ماه جاری آغاز می‌شود.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان غربی در پایان با اشاره به امکانات و تجهیزات استاندارد این دانشگاه خاطرنشان کرد: مدارک ارائه شده مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فن‌آوری است و ثبت‌نام‌ها از 27 مردادماه جاری آغاز می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید