13:34|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 04 تیر 1397 - 11:18
کد خبر: 9793
مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه:

پوشش 38درصدی تامین اجتماعی در آذربایجان‌غربی/یک هزار و 570 مرکز در استان طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی است

یک هزار و 427 کارگاه در آذربایجان غربی برای پرداخت جرائم عقب ماندگی و استفاده از بخشودگی این جرائم اعلام آمادگی کردند که در صورت تحقق این امر حدود 120 میلیارد ریال از معوقات تسویه می شود.
پوشش 38درصدی تامین اجتماعی در آذربایجان‌غربی

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز؛ مقصود مقدمی کیا مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه بدهکاران این بخش را به استفاده از فرصت بخشودگی جرائم دعوت کرد و گفت: تاکنون یک هزار و 427 کارگاه در آذربایجان غربی برای پرداخت جرائم عقب ماندگی و استفاده از بخشودگی این جرائم اعلام آمادگی کردند که در صورت تحقق این امر حدود 120 میلیارد ریال از معوقات تسویه می شود.
وی افزود: صاحبان مشاغل نیز تا 10 تیرماه جاری فرصت دارند تا با مراجعه به مراکز تامین اجتماعی از بخشودگی جزائم بهره مند شوند.
مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی ادامه داد: تمامی مراکز تامین اجتماعی استان تا ساعت 20 مشغول فعالیت است تا بتوانند به متقاضیان استفاده از بخشودگی جرائم خدمات ارایه دهند.
مقصود مقدمی کیا با اشاره به اینکه حدود 38 درصد جمعیت استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، گفت: یک میلیون و 156 هزار نفر از جمعیت استان از خدمات این بیمه استفاده می کنند.
وی ادامه داد: 370 هزار و 377 نفر از این تعداد جزو بیمه شدگان اصلی هستند و مابقی را خانواده های این اعضا تشکیل می دهد.
وی بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح بیمه بیکاری در آذربایجان غربی تاکنون، 6 هزار و 200 نفر از مزایای این بیمه استفاده کرده اند.
مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی ادامه داد: یک بیمارستان، یک دی کلینیک، سه پلی کلینیک، پنج درمانگاه تخصصی مختص سازمان تامین اجتماعی در آذربایجان غربی فعال است و به افراد تحت پوشش خدمات ارائه می کند.
وی ادامه داد: همچنین یک هزار و 570 مرکز در آذربایجان غربی طرف قرارداد این سازمان است و به متقاضیان خدمات ارایه می کند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید