10:02|جمعه, اردیبهشت 28 ,1403
تاریخ انتشار: 28 خرداد 1397 - 13:47
کد خبر: 9754
رئیس سازمان ناوگان حمل و نقل شهری شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش:

کارگروهی متشکل از اداره حمل و نقل ترافیک و راهنمایی و رانندگی در راستای کاهش الودگی هوا ایجاده شده است

پیشنهادات ما درخصوص جایگزینی اتوبوس های جدید با اتوبوس های قدیم باید برای بررسی وارد  کاگروه  یا همان شورای مشخص شده شود تا منجر به تصمیم گیری شده تا و بتوانیم نتایج را اجرایی کنیم.
کارگروهی متشکل از اداره حمل و نقل ترافیک و راهنمایی و رانندگی در راستای کاهش الودگی هوا ایجاده شده است

رئیس سازمان ناوگان حمل و نقل شهری شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز گفت: در راستای کاهش الودگی هوا کارگروهی متشکل از اداره حمل و نقل ترافیک،اداره راهنمایی و رانندگی وسایر ادارات ایجاد شده است، بررسی این مشکل تنها مربوط به حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه نبوده و این سازمان یک پیشنهاد دهنده است که  در صورت دادن نظر و یا پیشنهاد در کارگروه مرتبط مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی گفت: در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل که عموما بر عهده شهرداری برابر بند9 تلاش هایی صورت گرفته است که بر این اساس اخیرا 15 دستگاه اتوبوس وارد سیستم ناوگان حمل و نقل عمومی شده است.

مژدهی فرد افزود: پیشنهادات ما درخصوص جایگزینی اتوبوس های جدید با اتوبوس های قدیم باید برای بررسی وارد  کاگروه  یا همان شورای مشخص شده شود تا منجر به تصمیم گیری شده تا و بتوانیم نتایج را اجرایی کنیم.

وی در رابطه با چگونگی جایگزینی  ناوگان حمل و نقل اظهار داشت: در خصوص این ماجرا تشخیص بر اینکه ایا اتوبوس ها درصورت نوسازی میتوانند جواب گو باشند یا هزینه های صرف شده برای نوسازی برای سازمان فوایدی دارد و میتواند جوابگوی شهر و سازمان باشد مورد بررسی قرار میگیرد و درصورت تاییدهزینه هایی صرف نوسازی  و بازسازی ان می شود ولی درصورت تایید نشدن از رده خارج می شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید