12:56|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 20 خرداد 1397 - 14:01
کد خبر: 9708
رئیس مجمع جوانان سازمان های مردم نهاد استان در گفت و گو با باریش:

باید با اتحاد و همدلی خود روح و جان تازه‌ای به اقتصاد و اشتغال استان بخشید

اگر فضا سازی برای جوانان ایجاد شود هرگز دچار مشکل و شکست نخواهیم شد؛ در شهر ارومیه به حدی جوان نخبه و تحصیل کرده وجود دارد که اگر تنها به ۱۰ درصد آن ها اعتماد و اطمینان شود بدون شک بیش از ۵۰ درصد مشکلات رفع خواهد شد.
باید با اتحاد و همدلی خود روح و جان تازه‌ای به اقتصاد و اشتغال استان بخشید

رضا مصطفی نژاد رئیس مجمع جوانان سازمان های مردم نهاد استان در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص فعالیت های این سازمان گفت: مجمع ملی جوانان در سال 95 استارت شروع خود را زد و در استان ما نیز 7 نفر از جوانان فعال انتخاب و وظیفه تسهیلگری اقدامات سمن ها را دارند که علی رغم مشکل تراشی ها خوشبختانه تائیدیه مجمع گرفته شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه در شهر ارومیه تعصب هویت بسیار پایین است و سنگ اندازی های بسیاری وجود دارد اما با امیدی که به آینده وجود دارد تلاش خواهیم کرد تا استان آذربایجان غربی شاهد پیشرفت و توسعه در شاخص های خود باشد. شهر ارومیه دارای پتانسیل فراوانی است و شایسته نیست که وضعیت فعلی بر آن حاکم باشد.

مصطفی نژاد در ادامه افزود: در حال حاضر در یک شرایط بحرانی قرار داریم و کشور ما با انواع فشارها مقابله می‌کند  که سبب شده از اهداف انقلاب دور شویم لذا نیاز است تا همه ما با همکاری یکدیگر تلاش کنیم و با اتحاد خود باید روح و جان تازه ای به اقتصاد و اشتغال استان بخشید.

رئیس مجمع جوانان سازمان های مردم نهاد استان گفت: مشکل بیکاری و نبود اشتغال هم اکنون بزرگترین معضل جامعه می باشد و از سوی دیگر نیز بحث آسیب های اجتماعی و حاشیه نشینی از سایر مشکلات جامعه است که بایستی با مدیریت شهری و ایجاد زیرساخت ها به آن ها رسیدگی کرد.

وی با اشاره به برگزاری نشست های جوانان استان و برنامه های مختلف توسط سمن های جوانان گفت: اگر فضا سازی برای جوانان ایجاد شود هرگز دچار مشکل و شکست نخواهیم شد. در شهر ارومیه به حدی جوان نخبه و تحصیل کرده وجود دارد که اگر تنها به ۱۰ درصد آن ها اعتماد و اطمینان شود بدون شک بیش از ۵۰ درصد مشکلات رفع خواهد شد.

مصطفی نژاد ضمن تاکید بر اینکه نباید ترس اعتماد به جوانان وجود داشته باشد اظهار داشت: از استاندار آذربایجان غربی تقاضا داریم تا در پست های مدیریتی و اجرایی از جوانان استفاده کنند تا علاوه بر آنکه تجاربی را کسب کنند امتحان خود را نیز پس دهند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید