07:40|جمعه, اردیبهشت 28 ,1403
تاریخ انتشار: 09 خرداد 1397 - 13:40
کد خبر: 9650
مدیرسازمان پسماند شهرداری ارومیه در گفت و گو با باریش:

نیت ماموران شهرداری آزار حیوان نبوده است/به سبب جریحه دار شدن احساسات مردم عذرخواهی می‌کنیم

پاکبانان شهرداری در این منطقه حضور داشتند و با درخواست همسایگان که از سگ حاضر در این محل ترش داشتند اقدام به چنین کاری کردند و در حالت کلی وظیفه این افراد جمع آوری حیوانات نیست و اقدام خود را از سر دلسوزی کردند.
نیت ماموران شهرداری آزار حیوان نبوده است

عزیز قال مدیرسازمان پسماند شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی که گویای آزار و اذیت سگ ها در خیابان البرز توسط مامورین شهرداری ارومیه بود، گفت: از بابت روی دادن این اتفاق که سبب جریحه دار شدن احساسات مردم شده است صمیمانه عذر خواهی می‌کنیم.

وی افزود: پاکبانان شهرداری در این منطقه حضور داشتند و با درخواست همسایگان که از سگ حاضر در این محل ترش داشتند اقدام به چنین کاری کردند. در حالت کلی وظیفه این افراد جمع آوری حیوانات نیست و اقدام خود را از سر دلسوزی کردند.

مدیرسازمان پسماند شهرداری ارومیه تصریح کرد: نیت این افراد هرگز آزار و اذیت حیوانات نبوده است ولی روش کار خود را بلد نبوده و شیوه  آن را درست اجرا نکرده اند و باید این افراد مراتب را به مسئولین مربوطه گزارش می دانند

این مقام مسئول در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: برای جمع آوری سگ های ولگرد 3 پیمانکار وجود دارد که با همکاری دامپزشکی اقدام به جمع آوری و عقیم سازی می‌کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید