18:59|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 26 اردیبهشت 1397 - 11:09
کد خبر: 9543
باریش گزارش می‌دهد؛

 اختصاص 14 میلیارد تومان اعتبار جهت تعریض جاده چی‌چست/تردد زیاد خودرو نیازها را جهت توسعه جاده چی‌چست بیش از پیش کرده است

محمد حضرت پور شهردار ارومیه اعلام کرد: تعریض و ایجاد روشنایی و احداث پل غیر همسطح  در جاده چی چست با  اختصاص 14 میلیارد تومان اعتبار در شورای تامین استان آذربایجان غربی در دستور کار قرار گرفت.
تردد زیاد خودرو نیازها را جهت توسعه جاده چی‌چست بیش از پیش کرده است

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز؛ جاده چی‌چست ارومیه با مشکلات عدیده و زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. این جاده از استانداردهای جاده‌ای کشور بسیار دور است و نیاز مبرمی وجود دارد تا مشکلات جاده چی‌چست با توجه به حجم ترددی که وجود دارد رفع گردد. 
عدم وجود روشنایی مناسب، آسفالت نامناسب و کم عرض بودن جاده مشکلات جدی و بزرگ این جاده می‌باشند. حال خبرهای خوبی در این خصوص در رسانه‌ها منتشر می‌شود. در این راستا محمد حضرت پور شهردار ارومیه اعلام کرد: تعریض و ایجاد روشنایی و احداث پل غیر همسطح  در جاده چی چست با  اختصاص 14 میلیارد تومان اعتبار در شورای تامین استان آذربایجان غربی در دستور کار قرار گرفت.
وی در خصوص مشکل تعریض خیابان عطایی که به عنوان یکی از دغدغه های اصلی شهروندان در هسته مرکزی شهر رفع می شود، گفت: در هفته دولت امسال تلاش داریم 32 متری خیابان عطایی باز شود و به تدریج خیابان 52 متری نیز تعریض شود.
شهردار ارومیه  به یکی از مطالبات  شهروندان در خصوص تعریض جاده دریا پاسخ داد و گفت: در سفر اخیر معاون وزیر و بازدید ایشان از راه آهن  مقرر شد همزمان با عید سعید فطر  3 کیلومتر از جاده اشنویه با مشارکت اداره راه و شهر سازی با تخصیص اعتبارات استانی بازسازی شود و همچنین تعریض و ایجاد روشنایی و احداث پل غیر همسطح  در جاده چی چست با  اختصاص 14 میلیارد تومان اعتبار  در دستور کار قرار بگیرد.
حال با توجه به اینکه جاده چی‌چست به دهکده ساحلی و گردشگری چی‌چست ارومیه منتهی می‌شود بیش از پیش نیاز احساس می شود تا جاده مذکور مورد پیشرفت و توسعه قرار بگیرد چرا که این جاده شاهد تردد مردم به سمت دهکده می باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید