19:32|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1397 - 11:31
کد خبر: 9490
استاندار آذربایجان‌غربی:

راه‌های روستایی آذربایجان غربی نیازمند توجه جدی وزارت راه و شهرسازی است

راه‌های روستایی آذربایجان غربی به دلیل اوضاع نامساعدی که دارند نیازمند توجه جدی و فوری وزارت راه و شهرسازی است.
 راه‌های روستایی آذربایجان غربی نیازمند توجه جدی وزارت راه و شهرسازی است

سرویس اقتصادی باریش نیوز؛ محمدمهدی شهریاری امروز در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور اظهار داشت: امروز توجه جدی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به توسعه و نگهداری راه‌های مواصلاتی آذربایجان غربی یک مطالبه اولویت دار است.

وی گفت: استان آذربایجان غربی به عنوان یکی از استان‌های مهم کشور در مسیر ترانزیت کالا و ارائه خدمات در حوزه ترانزیت به سایر استان‌های کشور مطرح است بنابراین برای توسعه و ترمیم راه‌های مواصلاتی استان نیاز به توجه ویژه دولت و اعتبارات ملی در کنار اعتبارات استانی وجود دارد.

شهریاری با تاکید بر اهمیت توجه جدی رییس سازمان راهدای و حمل‌ونقل جاده‌ای به راه‌های روستایی آذربایجان غربی گفت: راه‌های روستایی آذربایجان غربی به دلیل اوضاع نامساعدی که دارند نیازمند توجه جدی و فوری وزارت راه و شهرسازی است.

در این جلسه ضمن آنکه مقرر شد آورده استان توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور دو برابر شود همزمان معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور نیز از آمادگی این سازمان برای مشارکت در اتمام پروژه ایواوغلی به سمت ماکو نیز خبر داد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید