11:18|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 02 اردیبهشت 1397 - 12:11
کد خبر: 9340
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در گفت و گو با باریش:

فرو ریختن دیواره نهر قره حسنلو بزرگ‌ترین مشکل ایجاد شده بر اثر سیلاب در ارومیه بوده است

مشکل بزرگی که روز گذشته به وجود آمد فرو ریختن دیواره نهر قره حسنلو مقابل دانشکده شهید قاضی طباطبایی بود که باعث آب گرفتگی در ابتدای جاده سرو شد؛ در حال حاضر نیز هیچگونه مشکلی با تداوم بارندگی ها وجود ندارد و گل و لای موجود در خیابان ها رفع شده است.
فرو ریختن دیواره نهر قره حسنلو بزرگ‌ترین مشکل ایجاد شده بر اثر سیلاب در ارومیه بوده است

مهرداد سلامتی معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در خصوص بارش های سیل آسا که از روز گذشته سرتاسر ارومیه را در بر گرفته است گفت: نیروهای خدماتی شهرداری هر لحظه آمادگی مقابله با هرگونه مشکل را دارند ولی در این مورد با توجه به اینکه سیل از دره صدرا(خیابان جامی) که یک مسیل می باشد به سمت داخل شهر روان شد باعث شد تا مسیر خیابان صدرا و فارابی غربی گل آلود و آب گرفتگی شد.

وی ادامه داد: خروج آب از فاضلاب شهری اصلی ترین علت تجمع آب و آب گرفتگی در مسیرها و خیابان های ارومیه بود ولی خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده مشکلی در زیرگذرها به وجود نیامد.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه تصریح کرد: مشکل بزرگی که روز گذشته به وجود آمد فرو ریختن دیواره نهر قره حسنلو مقابل دانشکده شهید قاضی طباطبایی بود که باعث آب گرفتگی در ابتدای جاده سرو شد؛ در حال حاضر نیز هیچگونه مشکلی با تداوم بارندگی ها وجود ندارد و گل و لای موجود در خیابان ها رفع شده است.

سلامتی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: حدود یک هزار و 100 نیروی خدماتی شهرداری ارومیه، 700 نیروی فضای سبز و همچنین  200 نیروی آتش نشانی با همکاری یکدیگر برای رفع مشکلات اقدام کردند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید