10:42|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 28 فروردین 1397 - 01:24
کد خبر: 9308
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در نشست خبری:

برای یک صد و 69 هزار 627 واحد مسکونی روستایی سند صادر شده است

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هدف های زیادی تاسیس شد که از مهمترین این موارد می توان  کمک به قشر روستا نشین به دستور امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره داشت.
برای یک صد و 69 هزار 627 واحد مسکونی روستایی سند صادر شده است

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز؛ محمود بدلی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی  صبح امروز (سه شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک سالروز تأسیس این بنیاد گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هدف های زیادی تاسیس شد که از مهمترین این موارد می توان  کمک به قشر روستا نشین به دستور امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره داشت.

وی ادامه داد: برای یک صد و 69 هزار 627 واحد مسکونی در روستاهای بالای 20 خانوار سند صادر شده است که از اقدامات مهم اداره بنیاد مسکن است که سند صادر شده است؛ امروزه 71 درصد واحدهای مسکونی روستایی امروز دارای سند هستند که از این حیث رتبه نخست کشوری به آذربایجان غربی تعلق یافته است و همچنین لازم به ذکر است شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت نیز سنددار می‌شوند که تعداد این شهرها 27 مورد بوده و 34 هزار و 21 مورد سنددار شده‌اند.

بدلی در ادامه افزود: تعداد 3 هزار و یک صد و 65 واحد در بلایای طبیعی خسارت دیدند که تلاش بسیاری در بازسازی این واحدها از سوی دولت صورت گرفت و تعداد 6 هزار و 472 واحد تعمیری نیز در سطح استان بهسازی شدند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 300 کیلومتر راه‌های روستایی آسفالت می‌شود که یکی از اقدامات قالب توجه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در سطح استان است که ان شاء الله مورد توجه خداوند متعال قرار گیرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: بنیاد مسکن آذربایجان غربی در 3 شهر دارای یک صد و 43 روستای استان کرمانشاه مستقر بوده و به بازسازی مناطق زلزله‌زده پرداخت و روز پنجشنبه همراه با استاندار آذربایجان غربی مهمان مردم کرمانشاه خواهیم بود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید