05:50|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 20 فروردین 1397 - 22:50
کد خبر: 9243
فرماندار بوکان در گفت و گو با باریش:

پروژه تأمین آب شرب مجتمع 153 روستایی از محل چاه فلمن سد شهید کاظمی اجرایی می شود

مناطق حاشیه ای شهر بوکان ساماندهی داده شده و این مناطق به محدوده شهری الحاق داده می شوند، این پروژه در دست اقدام و می بایست در شورای توسعه و برنامه ریزی استان طرح و به شورای عالی معماری و شهرسازی ارجاع گردد.
پروژه تأمین آب شرب مجتمع 153 روستایی از محل چاه فلمن سد شهید کاظمی اجرایی می شود

جمال خسروی فرماندار بوکان در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص برنامه ها و پروژه های اجرایی برنامه ریزی شده در سال 97 توضیح داد: تسریع در احداث کنارگذر، به واسطه موقعیت منحصر به فرد شهر بوکان در مسیر احداث اتوبان میاندوآب ، بوکان ، سقز از جمله برنامه های سال 97 است.

وی در ادامه افزود: همچنین جهت افزایش راندمان کشاورزی و استفاده بهینه از منابع در اراضی پایین دست سدها، شبکه های آبیاری تحت فشار احداث خواهد شد، همچنین به منظور تأمین آب شرب مطمئن برای روستاها و شهر بوکان از رودخانه زرینه رود و سد شهید کاظمی با توجه به کمبود شدید آب شرب منطقه برنامه ریزی شده است.

فرماندار بوکان از اجرایی شدن پروژه ی تأمین آب شرب مجتمع 153 روستایی از محل چاه فلمن سد شهید کاظمی خبر داد و تصریح کرد: جمعیت روستاهای حاشیه ای شهر بوکان توانمندسازی شده و روستاها ساماندهی داده می شوند.

جمال خسروی متذکر شد: بیمارستان شهید قلی پور به تجهیزات کامل پزشکی و آزمایشگاهی در بخش های مغز و اعصاب و قلب و عروق توسعه داده شده و تجهیز می شوند، تسریع در اتمام سیلوی شهرستان بوکان با پیشرفت 85 درصدی به دلیل قابلیت کشاورزی شهرستان در تولید گندم نیز از برنامه های سال 97 است.

وی اضافه کرد: مجتمع صنوف آلاینده شهر بوکان که حدود 20 هکتار است نیز احداث خواهد شد( پروژه شروع شده و دارای پیشرفت 15 درصدی است)، جهت به بهره برداری رسیدن دو پروژه زیرگذر معلم و روگذر وحدت با توجه به موقعیت قرارگیری حساس آنها و ایجاد ترافیک شدید و ناتوانی شهرداری بوکان با وضعیت فعلی درآمدی اعتباراتی تخصیص داده می شود،همچنین مناطق حاشیه ای شهر بوکان ساماندهی داده شده و این مناطق به محدوده شهری الحاق داده می شوند.( در دست اقدام و می بایست در شورای توسعه و برنامه ریزی استان طرح و به شورای عالی معماری و شهرسازی ارجاع گردد)

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید