12:18|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 14 فروردین 1397 - 23:33
کد خبر: 9180
باریش گزارش می دهد:

تاریکی مطلق جاده سنتو ارومیه/مسئولان قبل از رخ دادن حادثه ای مشکل خاموشی چراغ های این جاده را رفع کنند

چراغ های روشنایی جاده سنتو از اوایل فروردین ماه 97 به دلیل طوفان خاموش شده و هنوز که هنوز است درست نشده اند و اختمال رخ دادن حوادث جاده ای به سبب فقدان روشنایی افزایش یافته است و مردم خواستار پیگیری و حل سریع این مشکل هستند
تاریکی مطلق جاده سنتو ارومیه

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز، روشنایی جاده ها یکی از عوامل موثر در افزایش دید راننده و در پی آن کاهش و جلوگیری از تصادفات را دارد و راننده را در هنگام رانندگی در شب یاری می کنند.

چندی می شود که روشنایی جاده سنتو ارومیه ( محور ارومیه_مهاباد ) دچار اختلال شده و مشکلات روشنایی در این جاده کمی رانندگی در شب را دشوار کرده است و چشم رانندگان در شب به سبب تاریکی اذیت می شود در نتیجه راننده خسته شده و احتمال رخ دادن حادثه افزایش می یابد.

چراغ های روشنایی جاده سنتو ارومیه از پل امامزاده به سمت مهاباد پس از طوفانی که اخیرا در ارومیه رخ داد اکثرا دچار خاموشی شده اند و این چراغ ها در هنگام شب روشن نمی شوند.

مسئولان باید هر چه سریع تر پیگیر موضوع خاموشی چراغ های جاده سنتو باشند تا رانندگان با راحتی کامل و دید بیشتری رانندگی کنند و از تاریکی شب در هنگام رانندگی رنج نبرند.

مسئولان مرتبط باید پیگیر مسئله خاموشی چراغ های این جاده باشند تا حادثه ای در این جاده به سبب عدم روشنایی کافی رخ ندهد و فردی در جاده دچار حادثه نشود و آسیب نبیند.

برخی از اهالی شهرستان ارومیه روزانه از این جاده تردد کرده و به محل کار، باغ و یا خانه خود می روند که از خاموشی چراغ های جاده سنتو پس از طوفان اخیر بسیار رنج برده و از وضع موجود کلافه شده اند و خواستار اصلاح و تامین روشنایی هستند.

چراغ های روشنایی جاده سنتو از اوایل فروردین ماه 97 به دلیل طوفان خاموش شده و هنوز که هنوز است درست نشده اند و این درحالی است که باید مسئولان در ایام عید که مسافران در این جاده تردد می کردند این روشنایی را تامین می کردند تا رضایت مندی بیشتری در بین مسافران از تردد در این جاده حاصل شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید