21:38|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 14 فروردین 1397 - 21:48
کد خبر: 9178
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت و گو با باریش:

عدم برگزاری جشنواره بیدمشک ارومیه در تاریخی مناسب/برگزاری جشنواره های مناسب زمینه جذب گردشگر را فراهم می سازد

جشنواره بیدمشک در ارومیه در تاریخ مناسبی برگزار نشد چرا که در 14 و 15 فروردین تعطیلات نوروزی تمام شده و تمامی مسافران از ارومیه خارج شده اند و در نتیجه ظزفیت های ارومیه به گردشگران معرفی نشد
عدم برگزاری جشنواره بیدمشک در تاریخی مناسب

محمدرضا علیزاده امامزاده در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، با اشاره به برگزاری جشنواره‌ها در شهرستان ارومیه اظهار کرد: 2 سال است که در ارومیه جشنواره بادرنجبویه برگزار می‌شود و این جشنواره به صورت محله‌ای برگزار می‌شد و هدف از برگزاری جشنواره به فعلیت رساندن ظرفیت بالقوه شهرستان است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به زمان نامناسب برگزاری جشنواره بیدمشک در ارومیه بیان کرد: امسال نیز جشنواره بیدمشک در زمان مناسبی برگزار نشد چرا که زمان برگزاری این جشنواره 14 و 15 فروردین است و تمامی مسافران نوروزی از این شهر خارج شده‌اند و ظرفیت‌های شهر برای آن‌ها معرفی نشده است.

وی افزود: اگر این جشنواره‌ها به صورت اصولی و با رعایت استانداردهای لازم رعایت شود، می‌توان ظرفیت‌های یک شهرستان را در سطح کشور مطرح کرد.

علیزاده امامزاده گفت: امیدواریم جشنواره بیدمشک بتواند موفق عمل کرده و ظرفیت‌های ارومیه را مطرح کند و در سال‌های بعد نیز به صورت وسیع‌تر و در زمان مناسبی که گردشگران نیز حضور دارند برگزار شود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: وضعیت ارومیه و استان آذربایجان غربی در زمینه جذب گردشگر بسیار ضعیف است چرا که آمار گردشگران دیگر شهرها و حتی برخی از جزیره‌ها بسیار بالاتر است.

 وی افزود: می‌توان با برگزاری جشنواره‌ها با استانداردهای لازم، گردشگر را به این شهر و استان جذب کرد و سازمان‌های مرتبط نیز باید همکاری‌های لازم را انجام دهند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید